Переглядів: [wpstatistics stat=pagevisits time=total] Ідентифікатор матеріалу - 3237
Методичні рекомендації
№(б/н) від 27.02.2017
"Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини"
- Видавець:
- Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти"
- Категорії:
- Дошкільна освіта, Моніторинг якості освіти та ЗНО, Наукове і методичне забезпечення освіти, Післядипломна освіта, Управління закладом освіти
- Навчальний рік:
- 2016/2017 навчальний рік, 2017/2018 навчальний рік
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.
20 лютого 2017 року відбувся Всеукраїнський семінар-практикум на тему «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід», організований ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» і ТОВ «МЦФЕР-Україна».
У ході семінару-практикуму Наталія Савінова, шеф-редактор методичних видань напряму «MCFR: Освіта» ТОВ «МЦФЕР-Україна» презентувала методичні рекомендації «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини», схвалені для використання в ДНЗ комісією з дошкільної педагогіки і психології НМР МОН України.
Ірина Карабаєва, старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, кандидат психологічних наук, активно залучила учасників заходу до практичного опанування оригінальними авторськими методиками моніторингового дослідження та експрес-діагностування «Чарівні перетворення», «Я і світ», «Простір мого мислення», «Гра поряд і разом» та продемонструвала інструментарій виявлення рівня сформованості у дітей ключових життєвих компетенцій перед вступом до школи.
Видання «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини» (визначення індивідуальних особливостей розвитку старшого дошкільника) підготовлено авторами:
- Карабаєва Ірина — канд. психол. наук, старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України,
Савінова Наталія — шеф-редактор методичних видань MCFR: Освіта.
Посібник схвалений для використання в дошкільних навчальних закладах комісією з дошкільної педагогіки і психології Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН від 22.06.2016 № 21/12-Г-404).
У методичних рекомендаціях представлено:
- опис експрес-діагностичних методик,
- діагностичні матеріали для проведення моніторингових досліджень,
- бланки протоколів оцінювання рівня сформованості основних компетенцій дитини,
- зразки заповнення протоколів,
- алгоритм оброблення результатів моніторингу за допомогою електронного варіанта кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку дитини,
- створення комплексного портрету дитини, який засвідчує рівень якості наданої їй освіти.
Джерела:
Зміст видання «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини» (визначення індивідуальних особливостей розвитку старшого дошкільника):