|
ЗМІСТ
|
|
ПЕРЕДМОВА
|
РОЗДІЛ І. НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У 2017/2018 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
|
|
Нова Українська школа
|
|
Типові навчальні плани та переліки літератури і програм
|
|
До серпневих конференцій
Всеукраїнська педагогiчна конференція
матеріали рубрики “Серпневі конференції-2017” офіційного сайту МОН України:
портал “Нова українська школа”
документи i ресурси Урядового порталу, МОН України, НАПН України, освітнього порталу “Педагогiчна преса”
департамент освіти і науки Київської ОДА
|
|
Колегiї МОН України
|
|
Громадське обговорення
Харчування дiтей у навчальних закладах
|
|
Інформатизація освіти
|
|
Пiдручники. Бiблiотека
|
|
Ведення документації
|
|
Навчальні кабінети
|
|
ДПА-2018
|
|
ЗНО-2018
|
|
|
|
Робота з обдарованими учнями
|
|
Професійні конкурси
|
РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ РОБОТИ В ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
|
|
|
|
програма “Впевнений старт”
|
РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗМІСТ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ШКОЛІ І СТУПЕНЯ
|
|
Державний стандарт початкової загальної освіти
Проведення всеукраїнського експерименту на базі ЗНЗ щодо запровадження Концепції Нової української школи у ЗНЗ І ступеня
Ресурси порталу “Нова українська школа” з питань пілотування проекту Державного стандарту початкової загальної освіти
Ранкова зустріч
Інтегроване навчання: тематичний і діяльнісний підходи
Модельна навчальна програма
Група під керівництвом Р.Шияна (Львів)
Група НАПН України та Новопечерська школа
Посібник-зошит з інтегрованого курсу «Я ПІЗНАЮ СВІТ» ДЛЯ 1 КЛАСУ
Навчально-методичні матеріали з “Навчання грамоти”
Навчально-методичне забезпечення
Електронні версії підручників
Листи першокласникам та їхнім батькам
|
РОЗДІЛ ІV. ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ
|
Наскрізні змістові лінії: матеріали для всіх навчальних предметів
Реалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» у навчальних програмах 5-9 класів
Посібник “Громадянська відповідальність. 80 вправ для формування громадянської та соціальної компетентностей під час вивчення різних шкільних предметів. 5-9 класи” ОНОВЛЕНО
Оновлені програми: лайфхаки від практиків
Зошити
|
Освітня галузь «Мови і літератури»
|
|
УКРАЇНСЬКА МОВА
Програма для ЗНЗ. “Українська мова. 5–9 класи”
Наскрізні змістові лінії:
Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення української мови в основній і старшій школі
Перелік навчальної літератури з української мови, що має відповідний гриф МОН України, для використання у ЗНЗ: 2017/2018 н.р.
Перелік навчальних програм з української мови, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у 2017/2018 н.р.
|
|
Електронні версії підручників для учнів:
|
|
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Програма для ЗНЗ “Українська література. 5–9 класи”
Наскрізні змістові лінії:
Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення української літератури в основній і старшій школі
Перелік навчальної літератури з української літератури, що має відповідний гриф МОН України, для використання у ЗНЗ: 2017/2018 н.р.
Перелік навчальних програм з української літератури, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у 2017/2018 н.р.
Електронні версії підручників для учнів:
|
|
УКРАЇНСЬКА МОВА ДЛЯ ЗНЗ З НАВЧАННЯМ МОВАМИ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН
Навчальні програми з української мови для ЗНЗ з навчанням мовами національних меншин
|
|
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
Наскрізні змістові лінії:
Електронні версії підручників для учнів:
|
|
ІНОЗЕМНІ МОВИ
Наскрізні змістові лінії:
Електронні версії підручників для учнів:
2017/2018 навчальний рік – рік німецької мови
|
|
МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН (у тому числі РОСІЙСЬКА МОВА) в ЗНЗ із навчанням або вивченням мов національних меншин
Навчальні програми для ЗНЗ:
РОСІЙСЬКА МОВА
МОВИ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН
ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС “ЛІТЕРАТУРА”
Навчально-методичне забезпечення
|
|
Освітня галузь «Суспільствознавство»
|
|
ІСТОРІЯ
Навчальна програма для ЗНЗ “Історія. 5-9 класи”
Наскрізні змістові лінії:
Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення історії в основній і старшій школі
Перелік навчальної літератури з історії, що має відповідний гриф МОН України, для використання у ЗНЗ: 2017/2018 н.р.
Перелік навчальних програм з історії, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у 2017/2018 н.р. (2013-2016 рр.)
он-лайн курс “Історія: зародження української нації”
Електронні версії підручників для учнів:
|
|
ПРАВОЗНАВСТВО
|
|
ФІЛОСОФСЬКО-СВІТОГЛЯДНІ ДИСЦИПЛІНИ
Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення філософсько-світоглядних дисциплін в старшій школі
Перелік навчальної літератури з філософсько-світоглядних дисциплін, що має відповідний гриф МОН України, для використання у ЗНЗ: 2017/2018 н.р.
|
|
ЕТИКА. КУРСИ МОРАЛЬНО-ДУХОВНОГО СПРЯМУВАННЯ
Методичні рекомендації щодо організації та змісту курсів морально-духовного спрямування
Перелік навчальної літератури з етики, курсів морально-духовного спрямування, що мають відповідний гриф МОН України, для використання у ЗНЗ: 2017/2018 н.р.
|
|
ЕКОНОМІКА
|
|
Освітня галузь «Математика»
МАТЕМАТИКА
Наскрізні змістові лінії:
Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення математики в основній і старшій школі
Перелік навчальної літератури з математики, що має відповідний гриф МОН України, для використання у ЗНЗ: 2017/2018 н.р.
Перелік навчальних програм з математики, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у 2017/2018 навчальному році (2013-2016 рр.)
он-лайн курс “Математика: арифметика, рівняння та нерівності”
Електронні версії підручників для учнів:
|
|
Освітня галузь «Природознавство»
|
|
Навіщо українській школі інтегрований курс з природничих наук
ПРИРОДОЗНАВСТВО
Навчальна програма для ЗНЗ Природознавство. 5 клас
Перелік навчальної літератури з природознавства, що має відповідний гриф МОН України, для використання у ЗНЗ: 2017/2018 н.р.
Наскрізні змістові лінії:
|
|
ФІЗИКА
Наскрізні змістові лінії:
|
|
ГЕОГРАФІЯ
Наскрізні змістові лінії:
|
|
ХІМІЯ
Наскрізні змістові лінії:
Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення хімії в основній і старшій школі
Перелік навчальної літератури з хімії, що має відповідний гриф МОН України, для використання у ЗНЗ: 2017/2018 н.р.
Перелік навчальних програм з хімії, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у 2017/2018 н.р. (2013-2016 рр.)
Електронні версії підручників для учнів:
|
|
БІОЛОГІЯ
Наскрізні змістові лінії:
Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення біологї в основній і старшій школі
Перелік навчальної літератури з біології та екології, що має відповідний гриф МОН України, для використання у ЗНЗ: 2017/2018 н.р.
Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників з бiологii та екологii, рекомендованих МОН України для використання в основній і старшій школі загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою
Перелік навчальних програм з біології, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у 2017/2018 н.р. (2013-2016 рр.)
он-лайн курс “Біологія: рослини, гриби та лишайники”
Електронні версії підручників для учнів:
|
|
Освітня галузь «Мистецтво»
Навчальна програма для ЗНЗ Мистецтво. 5-9 клас
Наскрізні змістові лінії:
Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу в основній школі
Перелік навчальної літератури з мистецтва, що має відповідний гриф МОН України, для використання у ЗНЗ: 2017/2018 н.р.
Перелік навчальних програм, профільних предметів спеціалізованих шкіл з навчанням українською мовою і поглибленим вивченням предметів художнього циклу, рекомендованих МОН України, для реалізації інваріантної та варіативної складових навчальних планів ЗНЗ у 2017/2018 н.р.
Електронні версії підручників для учнів:
Релаксо-педагогічні можливості музики у стимуляції навчання та відновленні здоров’я особистості
|
|
Освітня галузь «Технології»
ІНФОРМАТИКА
Навчальна програма для ЗНЗ. Інформатика. 5-9 класи
Наскрізні змістові лінії:
Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення інформатики в основній школі
Перелік навчальної літератури з інформатики, що має відповідний гриф МОН України, для використання у ЗНЗ: 2017/2018 н.р.
Перелік навчальних програм з інформатики, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у 2017/2018 н.р. (2013-2016 рр.)
Електронні версії підручників для учнів:
7 клас
8 клас
9 клас
|
|
Наскрізні змістові лінії:
Електронні версії підручників для учнів:
|
|
КРЕСЛЕННЯ
Навчальні програма для ЗНЗ:
|
|
Освітня галузь «Здоров’я і фізична культура»
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
Наскрізні змістові лінії:
Перелік навчальних програм з фізичної культури, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у 2017/2018 н.р. (2013-2016 рр.)
|
|
ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
Навчальна програма для ЗНЗ Основи здоров’я. 5-9 класи
Наскрізні змістові лінії:
Електронні версії підручників для учнів:
|
|
Київщинознавство
Навчальна програма для ЗНЗ Київщинознавство. 1-11 класи
Методичні рекомендації щодо викладання курсу “Київщинознавство” у 2017/2018 навчальному році
|
|
РОЗДІЛ V. ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
|
|
РОЗДІЛ VІ. ОСВІТА ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
|
|
- Закон України №2053-VIII від 23.05.2017 “Про внесення змін до Закону України “Про освіту” щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг”
- Про Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку
- Лист МОН України № 1/9-385 вiд 12.07.2017 “Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році”
- Про розроблення індивідуальних навчальних планів для дітей, які навчаються за індивідуальною та інклюзивною формами навчання
- Лист МОН України № 1/9-362 вiд 03.07.2017 “Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання в ЗНЗ для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2017/2018 н.р.”
- Наказ МОН України від 14.07.2017 № 1040 “Про внесення доповнень до Переліку навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами, що видаватиметься за кошти державного бюджету 2017 року“
- Наказ МОН України від 14.07.2017 № 1039 “Про надання грифів Міністерства освіти і науки України навчальній літературі для дітей з особливими освітніми потребами“
- Постанова Кабінету Міністрів України вiд 09.08.2017 № 588 “Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах”
- Постанова Кабінету Міністрів України №545 від 12.07.2017 “Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр”
- Лист МОН України №1/9-2 від 10.01.2017 Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами
- Постанова Кабінету Міністрів України №753 від 26.10.2016 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 585”
- Постанова Кабінету Міністрів України №671 від 27.09.2016 “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”
- Розпорядження Кабінету Міністрів України №1073-р від 28.12.2016 Про затвердження плану заходів з виконання рекомендацій, викладених у заключних зауваженнях, наданих Комітетом ООН з прав осіб з інвалідністю, до першої доповіді України про виконання Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю на період до 2020 року
- Постанова Кабінету Міністрів України №954 від 14.12.2016 Про внесення зміни до переліку закладів і установ освіти, охорони здоров’я та соціального захисту і посад, робота на яких дає право на пенсію за вислугу років
- Розпорядження Кабінету Міністрів України №948-р від 14.12.2016 Деякі питання реалізації пілотного проекту “Створення системи надання послуг раннього втручання” для забезпечення розвитку дитини, збереження її здоров’я та життя
- Постанова Кабінету Міністрів України №978 від 14.12.2016 Деякі питання соціального захисту дітей з інвалідністю та осіб з інвалідністю (нова редакція Типового положення про дитячий будинок-інтернат)
- Постанова Кабінету Міністрів України №834 від 16.11.2016 Про затвердження Примірного положення про центр соціальної підтримки дітей та сімей
- Організація та зміст інклюзивного навчання дітей, які мають розлади аутичного спектра
- Наказ МОН України №1148 від 26.09.2016 Про надання грифів Міністерства освіти і науки України навчальній літературі для дітей з особливими освітніми потребами
- Поради батькам щодо влаштування дітей з особливими освітніми потребами на інклюзивне навчання та виховання у ДНЗ та ЗНЗ
- Постанова Кабінету Міністрів України №576 від 09.08.2017 “Про внесення змін до Типового положення про комісію з питань захисту прав дитини і Положення про загальноосвітній навчальний заклад“
- Проект «Доступність для всіх» (відеоматеріали на youtube–каналі Інституту модернізації змісту освіти)
- Інформація про змістове наповнення віртуального кабінету спеціальної педагогіки КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»
|
|
РОЗДІЛ VIІ. ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА ТА ВИХОВАННЯ
|
|
26-та річниця незалежності України
Методичні матеріали для підготовки до проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році
Нормативні документи
Навчально-методичне забезпечення
21 вересня 2017 року – День миру
Визначні дати, події, особистості
100-річчя подій Української революції 1917-1921 років
|
|
85-тi роковини Голодомору 1932-1933 років в Україні
|
|
80-тi роковини Великого терору – масових політичних репресій 1937-1938 років
|
|
Розпорядження Київської обласної державної адміністрації №91 від 10.03.2017 Про відзначення 85-річчя утворення Київської області
План заходів щодо відзначення 85-річчя утворення Київської області в навчальних закладах Київської області
Методичні рекомендації, інформаційні ресурси:
|
|
РОЗДІЛ VІІІ. МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА. ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ.
|
|
Напрями співпраці з міжнародними фундаціями та організаціями
|
|
Тематика й упровадження програм дослідно-експериментальної роботи: всеукраїнський і регіональні рівні
Реалізація дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності в закладах освіти Київської області
|
|
|
|
РОЗДІЛ ІХ. НАУКОВЕ І МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОСВІТЯН
|
|
|
|
РОЗДІЛ Х. ПРАКТИКА ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ОСВІТНІХ СИСТЕМ
|
|
Програма «Teach For Ukraine» («Навчай для України»)
|
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ ХІ. ПОРАДИ БАТЬКАМ
|
|
ПІСЛЯМОВА
|