Переглядів: [wpstatistics stat=pagevisits time=total] Ідентифікатор матеріалу - 3264
Інформаційне повідомлення
№(б/н) від 28.02.2017
"Установчий семінар для журі конкурсу «Учитель року»"
- Видавець:
- Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти"
- Категорії:
- Наукове і методичне забезпечення освіти, Основна школа (Базова середня освіта), Післядипломна освіта, Початкова освіта, Старша школа (Профільна середня освіта), Управління закладом освіти
- Навчальний рік:
- 2016/2017 навчальний рік
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.
21 лютого 2017 року у приміщенні Національної академії педагогічних наук України проведено установчий семінар для членів фахових журі заключного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017».
Другий рік поспіль такий інструктаж для журі організовують Інститут модернізації змісту освіти та Інститут педагогіки НАПН України.
Цьогоріч обговорювали проведення конкурсних змагань у контексті прийнятої Концепції Нової української школи, а також розглядали виховні акценти та етичну складову професійної компетентності педагога.
Заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту педагогіки НАПН України Тетяна Засєкіна стверджує:
“Учителі-конкурсанти – це носії змін. Наразі триває процес оновлення навчальних програм для базової школи (5-9 класи). І вже незабаром із прийняттям Закону «Про освіту» учителю буде надано право самостійно розробляти навчальні програми. Тому відкриті онлайн-дискусії, які відбуваються сьогодні, для кожного вчителя є своєрідною «спробою пера» аргументувати та відстоювати свої пропозиції. Діяльність учителя має бути спрямована на вміння розробляти власні навчальні програми, тому невипадково до конкурсних випробувань введено аналіз підручника”.
Думку про вчителя – носія ідеї Нової української школи продовжила Оксана Онопрієнко, завідувач лабораторії початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України:
“Девіз Нової української школи: «Не конкуренція, а співпраця в педагогічних спільнотах – основа успіху під час проведення реформ», повною мірою стосується й конкурсу «Учитель року». Йдеться насамперед про інтегрованість змісту на основі ключових компетентностей та зміну підходів до контролю й оцінювання результатів навчання”.
Виховні акценти сучасного уроку окреслила Жанна Петрочко, заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту проблем виховання НАПН України:
«Не можна втратити людини духовної, моральної, якій притаманні милосердя, щирість, віра у добро, толерантність, патріотизм. Важливо сьогодні формувати у дітей креативне, критичне та піклувальне мислення».
Про умови проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2017» розповіла методист відділу з проведення масових заходів Інституту модернізації змісту освіти Олена Артеменко:
Головний принцип Конкурсу «Учитель року» – відкритість і прозорість. А журі несе персональну відповідальність за прийняті рішення. Цьогорічний конкурс має низку особливостей:
- «Практична робота» передбачатиме демонстрацію учасниками умінь виконувати практичні завдання у межах свого предмета.
- «Навчальний проект» потребуватиме визначення проблематики та розроблення технологічної карти.
- Завданням нового випробування «Експертиза підручника» є перевірка уміння вчителів аналізувати навчальний та науково-методичний апарат підручника й аргументувати свою думку.
У 2017 році Конкурс проводиться у чотирьох номінаціях. Відбірковий та фінальний етапи змагань триватимуть з 21 до 28 квітня 2017 року в містах:
- Вінниця – переможці обласного туру в номінації «Біологія»,
- Житомир – номінація «Музичне мистецтво»,
- Хмельницький – номінація «Інформатика»,
- Тернопіль – номінація «Початкова освіта».
Джерело: