Переглядів: [wpstatistics stat=pagevisits time=total] Ідентифікатор матеріалу - 4042
Інформаційне повідомлення
№(б/н) від 25.04.2017
"Освітній трансформаційний воркшоп для визначення моделей застосування ІТ у реалізації освітніх ініціатив в Україні"
- Видавець:
- Міністерство освіти і науки України
- Категорії:
- Наукове і методичне забезпечення освіти, Основна школа (Базова середня освіта), Післядипломна освіта, Позашкільна освіта і виховання, Початкова освіта, Старша школа (Профільна середня освіта), Управління закладом освіти
- Навчальний рік:
- 2016/2017 навчальний рік, 2017/2018 навчальний рік
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.
25-26 квітня 2017 року в місті Києві на базі ТОВ «Майкрософт Україна» проводиться освітній трансформаційний воркшоп для визначення моделей застосування ІТ у реалізації освітніх ініціатив в Україні.
Карта розвитку освіти, яка окреслюватиме можливі моделі застосування ІТ для реформування галузі, має стати одним із орієнтирів для вибору конкретних інструментів для впровадження реформи середньої освіти.
Про це йшлося під час освітнього трансформаційного воркшопу для визначення моделей застосування ІТ у реалізації освітніх ініціатив в Україні.
«Формування нового освітнього середовища, що є одним із найважливіших компонентів Нової Української Школи, неможливе без широкого використання технологій в освітньому процесі. Саме тому Міністерство освіти і науки підтримує проекти, в рамках яких більше українських шкіл можуть покращити свою матеріально-технічну базу. Також ми проводимо широкі консультації з експертним середовищем для того, щоб зробити використання ІКТ у школах найбільш ефективним та раціональним», – зазначила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час відкриття воркшопу.
Також міністр наголосила, що «саме інформаційні технології відкрили людству світ, в якому не існує обмежених можливостей. Зараз Україна має максимально використати потенціал сучасних технологій для того, щоб забезпечити усім учням, зокрема дітям з особливими потребами, рівні освітні можливості».
Над картою працюють керівники та експерти:
- Міністерства освіти і науки України,
- Міністерства економічного розвитку України,
- представники підпорядкованих закладів, які залучені у сферу загальної середньої освіти, в тому числі інклюзивної.
Активну участь у розробленні карти розвитку освіти беруть запрошені експерти із Сполучених Штатів Америки і країн центральної та східної Європи, які модерують проведення воркшопу.
Зокрема, модераторами є:
- директор стратегічного напрямку з он-лайн освіти корпорації Microsoft Каті Тіайнен, що раніше працювала у Міністерстві освіти Фінляндії,
- керівник освітніх програм для пристроїв Microsoft у Центральній та Східній Європі Тео Мілєв,
- менеджер з розвитку освітніх програм Microsoft Даніель Бачеліч.
«Наша мета – сприяти впровадженню трансформаційних моделей і ресурсів таким чином, щоб освітня система мала змогу інтегрувати новітні технології до будь-якого навчального закладу з тим, щоб допомогти учням реалізувати свій потенціал повною мірою», – прокоментувала Каті Тіайнен.
Під час розроблення карти враховуватимуться:
- існуюча стратегія трансформації освіти,
- принципи персонального та рівного підходу до навчання,
- економічний вплив цифрової освіти
- та інші чинники, на які важливо зважати при моделюванні застосування ІТ в освітній галузі.
Джерело: