Переглядів: [wpstatistics stat=pagevisits time=total] Ідентифікатор матеріалу - 7027
Інструктивно-методичні рекомендації
№б/н від 07.07.2018
"Особливості вивчення хімії у 2018/2019 н.р."
- Видавець:
- Хмельницький ОІППО
- Категорії:
- Наукове і методичне забезпечення освіти, Післядипломна освіта, Старша школа (Профільна середня освіта), Управління закладом освіти
- Навчальний рік:
- 2018/2019 навчальний рік
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.
Розміщуємо інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу з хімії в 10 класі у 2018/2019 навчальному році.
Матеріали:
- підготувала Г. Дубковецька, методист хімії Хмельницького ОІППО;
- опубліковано у спецвипуску електронного вісника Хмельницького ОІППО “Майбуття” (травень-червень) №10-12, 2018.
Також для вчителів хімії у номері спецвипуску опубліковано:
- календарно-тематичне планування 10 клас (рівень – стандарт) (52 години: 1,5 год. на тиждень) (с. 21-27); розробники: Г. Дубковецька, методист хімії ХОІППО, Н. Зима, вчитель-методист ТБЛ ім. А.Мазура м. Хмельницького;
- розробки уроків (10 клас) (с. 26-34):
- Склад, властивості, застосування окремих представників вуглеводнів (метан, етан, етен, етин) (автори: Людмила Мельник, учитель хімії, вчитель-методист НВК №7 м. Хмельницького, Олена Тоненька, вчитель хімії НВК №9 м. Хмельницького);
- Повторення. Оксигеновмісні і нітрогеновмісні органічні сполуки (автори: Наталія Бородій, вчитель хімії гімназії №2 м. Хмельницького, Оксана Змерзла, вчитель хімії НВК №6 м. Хмельницького);
- Склад, властивості, застосування окремих представників вуглеводнів, оксигено-і нітрогеновмісних органічних речовин (профільний рівень, 4 год. на тиждень) (автор: Олексій Діденко, учитель-методист, вчитель хімії Хмельницького спеціалізованого ліцею-інтернату);
- Теорія хімічної будови органічних сполук О.Бутлерова. Короткі відомості з історії становлення й розвитку органічної хімії. Теорія як вища форма наукових знань. Передумови створення теорії хімічної будови органічних сполук.