Переглядів: [wpstatistics stat=pagevisits time=total] Ідентифікатор матеріалу - 7325
Інформаційно-статистичний бюлетень
№б/н від 21.08.2018
"Освіта в Україні: базові індикатори"
- Видавець:
- Міністерство освіти і науки України
- Категорії:
- Дошкільна освіта, Наукове і методичне забезпечення освіти, Основна школа (Базова середня освіта), Післядипломна освіта, Початкова освіта, Старша школа (Профільна середня освіта), Управління закладом освіти
- Навчальний рік:
- 2017/2018 навчальний рік, 2018/2019 навчальний рік
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.
Розміщуємо нове видання, представлене на офіційному порталі МОН України: інформаційно-статистичний бюлетень “Освіта в Україні: базові індикатори”.
У виданні представлено результати діяльності галузі освіти у 2017/2018 н. р.
Бюлетень підготовлено Державною науковою установою «Інститут освітньої аналітики».
У змісті видання представлено матеріали:
Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ОСВІТНЮ ГАЛУЗЬ, ЩО РЕФОРМУЄТЬСЯ
1.1. Динаміка зміни загальної кількості закладів освіти, підпорядкованих Міністерству освіти і науки України, у розрізі рівнів освіти (2014/2015–2017/2018 н. рр.)
1.2. Динаміка зміни загальної кількості осіб – здобувачів освіти у розрізі рівнів освіти (2014/2015–2017/2018 н. рр.)
1.3. Динаміка зміни загальної кількості педагогічних та науково-педагогічних працівників у розрізі рівнів освіти (2014/2015–2017/2018 н. рр.)
1.4. Фінансування освіти
Висновки
2.1. Нормативно-правове регулювання у сфері дошкільної освіти
2.2. Реалізація Плану дій Уряду з поетапного створення додаткових місць у закладах освіти для дітей дошкільного віку за підсумками 2017 р.
2.3. Міжнародне співробітництво в системі дошкільної освіти
Висновки
3.1. Нормативно-правове регулювання у сфері загальної середньої освіти
3.2. Динаміка бюджетних видатків на загальну середню освіту
3.3. Реалізація державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти
3.3.1. Фінансове забезпечення НУШ
3.3.2. Пілот НУШ – 100 шкіл по всій країні
3.3.3. Моніторинг упровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти
3.3.4. Забезпечення підручниками учнів перших класів Нової української школи
3.3.5. Забезпечення ігровими наборами учнів перших класів закладів загальної середньої освіти (проект LEGO)
3.4. Реалізація рівного доступу до якісної освіти
3.4.1. Розвиток опорних шкіл
3.4.2. Інклюзивна освіта. Інклюзивно-ресурсні центри
3.5. Мережа закладів загальної середньої освіти
3.6. Кадрове забезпечення шкільної освіти
3.6.1. Підвищення кваліфікації вчителів для Нової української школи
3.6.2. Підвищення кваліфікації вчителів іноземних мов, які навчатимуть першокласників у 2018/2019 н. р.
3.7. Якість освіти
3.7.1. Державна служба якості освіти: нові підходи
3.7.2. Учнівські олімпіади: результати і досягнення
3.7.3. Загальнодержавне моніторингове дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької і математичної компетентностей випускників початкової школи загальноосвітніх навчальних закладів»: підготовка і проведення І циклу (2017–2018 рр.)
3.7.4. Міжнародне дослідження якості освіти PISA-2018 в Україні: підсумки проведення й плани на майбутнє
3.7.5. Результати зовнішнього незалежного оцінювання і державної підсумкової атестації у форматі зовнішнього незалежного оцінювання
3.8. Психолого-педагогічна служба в системі освіти
3.8.1. Кількість фахівців психологічної служби у системі освіти України за 2017/2018 н. р.
3.8.2. Забезпечення доступності освіти
3.8.3. Просвітницькі проекти психологічної служби в системі освіти
3.8.4. Звернення учасників освітнього процесу до працівників психологічної служби у системі освіти
Висновки
4.1. Мережа закладів професійної (професійно-технічної) освіти
4.2. Контингент учнів, слухачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти
4.3. Випуск, працевлаштування учнів, слухачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти
4.4. Педагогічні працівники закладів професійної (професійно-технічної) освіти
4.5. Зміст та методичне забезпечення професійної (професійно-технічної) освіти
Висновки
5.1. Правові аспекти підготовки педагогічних працівників в Україні
5.2. Концепція розвитку педагогічної освіти в Україні
5.3. Мережа закладів вищої освіти, які здійснюють підготовку педагогічних працівників. Мережа закладів післядипломної педагогічної освіти
5.4. Динаміка обсягів державного замовлення на підготовку фахівців у галузі знань 01 «Освіта»
5.5. Динаміка обсягів вступу фахівців у галузі знань 01 «Освіта»
5.6. Динаміка обсягів випуску фахівців закладів вищої освіти у галузі знань 01 «Освіта», які навчалися за кошти державного замовлення
Висновки
6.1. Мережа закладів позашкільної освіти
6.2. Фінансування закладів позашкільної освіти
6.3. Контингент закладів позашкільної освіти
Висновки
- Джерело:
- офіційний портал МОН України