Переглядів: [wpstatistics stat=pagevisits time=total] Ідентифікатор матеріалу - 7478
Інформаційне повідомлення
№б/н від 08.09.2018
"Про Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг"
- Видавець:
- Верховна Рада України, КНЗ КОР "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів", Портал "Нова українська школа"
- Категорії:
- Інклюзивне навчання, Дошкільна освіта, Наукове і методичне забезпечення освіти, Основна школа (Базова середня освіта), Післядипломна освіта, Позашкільна освіта і виховання, Початкова освіта, Психологічна служба та соціально-педагогічний патронат, Спеціальна педагогіка, Старша школа (Профільна середня освіта), Управління закладом освіти
- Навчальний рік:
- 2018/2019 навчальний рік
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.
6 вересня 2018 року Верховна Рада України ухвалила проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг.
На порталі “Нова українська школа” розміщено повідомлення про основні питання, які упроваджуватимуться за цим Законом:
“Законопроект розроблено з метою забезпечення конституційних прав і державних гарантій дітям з особливими освітніми потребами на здобуття якісної освіти в закладах освіти державної та комунальної форм власності“, – зазначено у пояснювальній записці до закону.
Для забезпечення цього цей закон вносить зміни у чотири закони:
- “Про дошкільну освіту”,
- “Про загальну середню освіту”,
- “Про позашкільну освіту”,
- “Про професійно-технічну освіту”.
За рекомендаціями інклюзивно-ресурсного центру та письмовою заявою батьків школа та дитсадок повинні забезпечити доступ до освітнього процесу асистента дитини з особливими освітніми потребами.
За заявою батьків обов’язково створюють інклюзивні та/або спеціальні групи (у школі – інклюзивні та/або спеціальні класи). В інклюзивних групах не може бути більше трьох дітей з особливими освітніми потребами. А педагогічне навантаження шкільного вчителя, окрім 18 навчальних годин на тиждень, не може перевищувати 20% на роботу в інклюзивних класах.
До статті 7 “Закону про загальну середню освіту” додається абзац:
“Дітям з особливими освітніми потребами забезпечується право на навчання за допомогою найбільш прийнятних для таких осіб методів і способів спілкування, зокрема, навчання жестовою мовою та рельєфно-крапковим шрифтом (шрифтом Брайля)“.
Детальна інформація про зміни, які вносить закон №8556, розміщено нижче.
Джерело: