Переглядів: [wpstatistics stat=pagevisits time=total] Ідентифікатор матеріалу - 1928
Наказ МОН України
№1593 від 22.12.2016
"Про результати дослідження “Діти і папери; як досягти балансу в школі”"
- Видавець:
- Міністерство освіти і науки України
- Категорії:
- Дошкільна освіта, Наукове і методичне забезпечення освіти, Основна школа (Базова середня освіта), Післядипломна освіта, Позашкільна освіта і виховання, Початкова освіта, Старша школа (Профільна середня освіта), Управління закладом освіти
- Навчальний рік:
- 2016/2017 навчальний рік
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.
На сайті МОН України оприлюднено наказ від 22.12.2016 № 1593 “Про результати дослідження «Діти і папери; як досягти балансу в школі”.
Згідно з наказом МОН України департаменти (управління) освіти не можуть вимагати звіти щодо проведення виховних, позаурочних, позашкільних заходів, що не передбачені законодавством.
Також не дублюватимуться на паперовому носії документи, що вже складені в електронній формі з дотриманням усіх вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” (зі змінами, в редакції від 30.09.2015).
Наказ МОН України від 22.12.2016 № 1593 підготовлено за результатами спільного дослідження МОН та ГО «ЕдКемп Україна» – «Діти і папери: як досягти балансу у школі», у якому взяли участь понад 9 тисяч освітян.
Проведене дослідження допомогло виявили критичні точки документообігу в роботі учителів і шкільних адміністрацій.
На сайті МОН України розміщено посилання на фінальний звіт спільного дослідження МОН та ГО «ЕдКемп Україна» – «Діти і папери: як досягти балансу у школі».
За результатами проведеного дослідження створено робочу групу для оновлення Типової Інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності.
До групи, крім співробітників Міністерства, увійшли учителі й директори шкіл та представники громадських організацій.
Пріоритетом діяльності робочої групи є розгляд таких документів:
- «Облік дітей шкільного віку за територією обслуговування навчального закладу»;
- «Звіт про відвідування семінарів, круглих столів, тренінгів тощо»;
- «Документація з працевлаштування / продовження навчання випускників/-ць 9-х та 11-х класів»;
- «Плани та звіти з проведення виховних предметних заходів».
Також послідовно розглядатиметься кожен документ із номенклатури справ та процес, який передує його створенню.
Це дозволить знайти оптимальні рішення для вивільнення часу освітян для роботи з учнями.
Джерела:
МОН починає дебюрократизувати роботу шкіл
Фінальний звіт спільного дослідження МОН та ГО «ЕдКемп Україна» – «Діти і папери: як досягти балансу у школі»