Переглядів: [wpstatistics stat=pagevisits time=total] Ідентифікатор матеріалу - 3809
Збірник
№(б/н) від 24.03.2017
"Про зміст загальної середньої освіти: науково-аналітична доповідь"
- Видавець:
- НАПН України
- Категорії:
- Громадське обговорення 2017, Наукове і методичне забезпечення освіти, Освітні програми, Основна школа (Базова середня освіта), Післядипломна освіта, Початкова освіта, Психологічна служба та соціально-педагогічний патронат, Старша школа (Профільна середня освіта), Управління закладом освіти
- Навчальний рік:
- 2016/2017 навчальний рік
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.
Про зміст загальної середньої освіти: науково-аналітична доповідь / за заг. ред. В. Г. Кременя. – К.: НАПН України, 2015.– 118 с.
У змісті доповіді представлено:
- Вступ;
- Розділ 1. Аналіз змісту початкової загальної середньої освіти (загальна характеристика, аналіз змісту за освітніми галузями, загальні висновки іі рекомендації);
- Розділ 2. Аналіз змісту базової загальної середньої освіти (загальна характеристика, аналіз змісту за освітніми галузями, загальні висновки і рекомендації);
- Розділ 3. Аналіз змісту повної загальної середньої освіти (загальна характеристика, аналіз змісту за освітніми галузями, загальні висновки і рекомендації);
- Розділ 4. Психологічна експертиза змісту загальної середньої освіти (психологічна експертиза компетентнісної складової підручників для початкової школи, експертна оцінка психологічної складової загальнокультурної, громадянської, соціальної, здоров’язбережувальної, підприємницької компетентностей, компетентності з ІКТ, загальні висновки);
- Розділ 5. Гігієнічні проблеми навчального навантаження школярів;
- Загальні висновки і рекомендації.
Науково-аналітична доповідь має на меті донести думку експертів щодо шляхів удосконалення змісту загальної середньої освіти і може стати в нагоді тим, хто виробляє освітню політику в Україні, науковцям і методистам, які здійснюють підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, видавцям і авторам навчальної літератури, широкій педагогічній громадськості і всім тим, кого цікавлять проблеми розвитку освіти.
Відповідно до наказу МОН України від 10.02.2017 № 201 “Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 13 січня 2017 року № 52” з метою модернізації навчальних програм для 5-9 класів на основі компетентнісного підходу завершилася перша сесія обговорення навчальних програм базової школи.
і триває 2-га сесія онлайн обговорення оновлення програм базової школи (5-9 класи) на онлайн-порталі EdEra.
Матеріали науково-аналітичної доповіді актуальні для учасників 2-ї сесії обговорення оновлених версій програм для 5-9 класів ЗНЗ.
Зокрема, запропоновані параменти і критерії експертного оцінювання компетентностей можуть бути опрацьовані, проаналізовані й використані для формулювання пропозицій щодо подальшої модернізації навчальних програм для 5-9 класів на основі компетентнісного підходу.
Ключові зміни, що пропонуються до навчальних програм для 5-9 класів, представлено на онлайн-платформі EdEra.
Джерела: