Переглядів: [wpstatistics stat=pagevisits time=total] Ідентифікатор матеріалу - 420
Наказ МОН України
№1257 від 20.10.2016
"Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 19.09.2016 № 1116"
- Видавець:
- Міністерство освіти і науки України
- Категорії:
- Інноваційна діяльність, Моніторинг якості освіти та ЗНО, Наукове і методичне забезпечення освіти, Післядипломна освіта, Управління закладом освіти
- Навчальний рік:
- 2016/2017 навчальний рік
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.
Наказом МОН України від 20.10.2016 №1257 унесено такі зміни до наказу МОН України від 19.09.2016 №1116 :
ДНУ “Інститут освітньої аналітики” доручено забезпечити:
збір статистичних та фінансових даних,
обрахунок індикаторів;
розроблення до 31.11.2016 плану поетапного введення в дію переліку індикаторів.
Додаток до наказу (Перелік національних освітніх індикаторів ефективності та якості загальної середньої освіти та методології їх обрахунку) викладено в новій редакції.
Внесено правки в назви показників А3, Б3, Б4.
***************************
Перелік національних освітніх індикаторів ефективності та якості загальної середньої освіти, затверджених наказом МОН України від 19.09.2016 №1116, у редакції наказу МОН України від 20.10.2016 №1257, поєднує 4 напрями, зокрема:
Індикатори напряму А. Ефективність навчальних закладів системи загальної середньої освіти.
Індикатори напряму Б. Фінансові ресурси, що інвестуються в загальну середню освіту.
Індикатори напряму В. Доступ до освіти, участь у навчально-виховному процесі, перехід за освітніми рівнями.
Індикатори напряму Г. Навчально-виховний процес і організація процесу навчання.
До кожного напряму визначено низку індикаторів, а саме:
Індикатори напряму А. Ефективність навчальних закладів системи загальної середньої освіти:
А1. Профіль учнів, які отримують повну загальну середню освіту.
А2. Якість освіти випускників загальноосвітніх навчальних закладів.
А3. Вплив гендерного показника на освіту.
Індикатори напряму Б. Фінансові ресурси, що інвестуються в загальну середню освіту:
Б1. Скільки коштів іде на одного учня у загальній середній освіті.
Б2. Частка бюджетних видатків, що витрачається на загальну середню освіту.
Б3. Частка поточних річних видатків у загальноосвітніх навчальних закладах за категоріями капітальних видатків.
Б4. Частка поточних річних видатків у загальноосвітніх навчальних закладах за категоріями поточних видатків.
Б5. Частка учнів, які користуються безплатним харчуванням.
Індикатори напряму В. Доступ до освіти, участь у навчально-виховному процесі, перехід за освітніми рівнями:
В1. Профіль учня в загальній середній освіті.
В2. Перехід з основної школи в старшу.
В3. Освіта дітей з особливими освітніми потребами.
Індикатори напряму Г. Навчально-виховний процес і організація процесу навчання:
Г1. Кількість учнів і вчителів у загальноосвітніх навчальних закладах.
Г2. Забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів педагогічними працівниками.
ГЗ. Профіль учителя в загальноосвітніх навчальних закладах.
Г4. Ступінь використання ІКТ у навчанні.
Г5. Матеріально-технічне забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів.
Г6. Підвезення учнів до загальноосвітніх навчальних закладів.
До кожного індикатора визначено показники й методологія обрахунку (тобто як обрахувати кількісно цей показник).
************************************
При надходженні наказу МОН України від 19.09.2016 №1116 у редакції наказу МОН України від 20.10.2016 №1257 у форматі Документ Microcoft Office Word матеріали буде розміщено у відвідуваній вами інформаційній системі.
Джерела: