Переглядів: [wpstatistics stat=pagevisits time=total] Ідентифікатор матеріалу - 6081
Інформаційне повідомлення
№б/н від 07.11.2017
"Про другий етап пілотування завдань моніторингу початкової освіти"
- Видавець:
- Міністерство освіти і науки України
- Категорії:
- Наукове і методичне забезпечення освіти, Основна школа (Базова середня освіта), Післядипломна освіта, Початкова освіта, Управління закладом освіти
- Навчальний рік:
- 2017/2018 навчальний рік
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.
Це дозволить апробувати тестові завдання та анкети для учнів, а також удосконалити технологічні процеси моніторингу.
Результати пілотування не оприлюднюватимуть і за ними не оцінюватимуть рівень навчальних досягнень школярів чи окремих шкіл.
Апробація потрібна виключно для того, щоб підготувати якісні завдання.
За підсумками першого етапу, що проходив з 3 до 19 травня 2017 року, створено анкету для вчителя та визначено можливість використання окремих тестів.
Результатом двох етапів пілотування будуть укладені тестові зошити та відпрацьована технологія моніторингу.
Оскільки теперішні четвертокласники ще не оволоділи навчальною програмою початкової школи, у пілотуванні братимуть участь учні 5-х класів 2017/18 навчального року.
Завдання будуть спрямовані на те, аби зрозуміти, наскільки успішно в українських школах розвивають читацьку та математичну компетентності учнів.
У тестових зошитах з читання міститимуться невеликі тексти, що відрізнятимуться за форматом і змістом. Школярі повинні будуть знайти певну інформацію, проаналізувати та проінтерпретувати її, відповісти на запитання до текстів та ін. Учасники отримають буклет з текстом та окремий зошит із завданнями, де записуватимуть відповіді.
Тестування з математики буде спрямоване на перевірку знань і вмінь учнів при розв’язанні задач з таких тем, як «Числа і вирази», «Геометричні фігури», «Величини і їх вимірювання», «Представлення даних». Кожен школяр працюватиме з робочим зошитом, де відразу фіксуватиме відповіді.
Моніторинг вперше відбудеться навесні 2018 року – його проведуть лише для того, аби оцінити якість роботи початкової школи та перебіг освітньої реформи. При цьому оцінювання окремих навчальних закладів не проводитимуть.
Передбачено, що аналогічні моніторингові дослідження відбудуться також у 2020, 2022 та 2024 роках.
Участь у дослідженні не буде загальнообов’язковою: до нього залучать лише ті навчальні заклади, що потраплять до репрезентативної вибірки. Вона формуватиметься так, щоб результати моніторингу відображали стан навчальних досягнень випускників початкової школи всієї країни.