Для швидкого пошуку необхідних документів скористайтесь вищезазначеними рубриками або

Інструктивно-методичні рекомендації 2 Інформаційні матеріали 3 Інформаційне повідомлення 165 Інформаційний бюлетень МОН України 2 Інформаційно-методичні матеріали 2 Вітання Міністра освіти і науки України 1 Вебінар 2 Глосарій 1 Закон України 19 Збірник 2 Концептуальна записка державного інвестиційного проекту 1 Концепція 1 Лист Інституту педагогіки НАПН України 1 Лист Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України 3 Лист Департаменту професійної освіти МОН України 3 Лист ДНУ “ІМЗО” 19 Лист КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти" 4 Лист Міністерства молоді та спорту України 1 Лист МОН України 89 Лист Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді  5 Лист НЦ "МАНУ" 1 Методичні рекомендації 16 Навчальна програма для ЗНЗ 17 Навчальний зошит 1 Наказ департаменту освіти і науки Київської ОДА 32 Наказ ДНУ "ІМЗО" 1 Наказ КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти" 6 Наказ Міністерства внутрішніх справ України 1 Наказ Міністерства молоді та спорту України 1 Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України 1 Наказ Міністерства юстиції України 1 Наказ МОН України 157 Національний стандарт України 1 Освітньо-виховний проект з національно-патріотичного та громадянського виховання 1 План заходів КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти" 1 Повідомлення ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" 1 Положення 1 Посібник 5 Постанова Верховної Ради України 2 Постанова Кабінету Міністрів України 43 Презентацiї 1 Презентація 1 Презентація виступу 1 Проект Закону України 3 Проект наказу МОН України 6 Проект політичної пропозиції 1 Проект Постанови Кабінету Міністрів України 5 Проект розпорядження Кабінету Міністрів України 1 Проект Розпорядження Президента України 1 Проект Стандарту 2 Рішення колегії департаменту освіти і науки Київської ОДА 4 Рішення колегії МОН України 9 Рішення комісії Науково-методичної ради МОН України 1 Рішення науково-методичної ради КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти" 1 Роз'яснення ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" 1 Розпорядження Кабінету Міністрів України 20 Розпорядження Київської обласної державної адміністрації 8 Спільний наказ МОН України 5 Указ Президента України 16

Global Teacher Prize Ukraine 1 Європейська мала академія наук 1 Інститут педагогіки НАПН України 5 Верховна Рада України 9 Видавництво "Ранок" 6 Видавництво Cambridge University Press 1 Видавництво MM Publications 1 Всеукраїнська програма освіти для демократичного громадянства "Демократична школа" 1 ВФ "Крок за кроком" 2 ГО "Батьківський контроль" 1 Департамент загальної середньої та дошкільної освіти МОН України 3 Департамент освіти і науки Київської ОДА 44 Департамент професійної освіти МОН України 3 Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти" 40 Кабінет Міністрів України 69 КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти" 51 КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини» 4 Київська обласна державна адміністрація 9 Книжкова палата України імені Івана Федорова 1 Міністерство внутрішніх справ України 1 Міністерство культури України 1 Міністерство молоді та спорту України 2 Міністерство надзвичайних ситуацій України 1 Міністерство освіти і науки України 336 Міністерство регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України 1 Міністерство соціальної політики України 3 Міністерство юстиції України 2 МОЗ України 2 НАПН України 5 Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді  5 Освітній портал "Педагогічна преса" 1 Платформа EdEra 1 портал "Нова українська школа" 9 Портал "Нова українська школа" 6 Президент України 18 Українська асоціація оцінювання 1 Український інститут національної пам'яті 9 Український центр оцінювання якості освіти 1 Уповноважений Президента України з прав дитини Микола Кулеба 1

Переглядів: 70    Ідентифікатор матеріалу - 6081

Інформаційне повідомлення
№б/н від 07.11.2017
"Про другий етап пілотування завдань моніторингу початкової освіти"


Видавець:
Категорії:
, , , ,
Навчальний рік:
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.

Друкувати матеріал

7 листопада 2017 року розпочався другий етап пілотування завдань  моніторингу початкової освіти, який триватиме до 30 листопада.

Це дозволить апробувати тестові завдання та анкети для учнів, а також удосконалити технологічні процеси моніторингу. 

Результати пілотування не оприлюднюватимуть і за ними не оцінюватимуть рівень навчальних досягнень школярів чи окремих шкіл.

Апробація потрібна виключно для того, щоб підготувати якісні завдання.

За підсумками першого етапу, що проходив з 3 до 19 травня 2017  року, створено анкету для вчителя та визначено можливість використання окремих тестів.

Результатом двох етапів пілотування будуть укладені тестові зошити та відпрацьована технологія моніторингу.

Участь у другій частині пілотування візьмуть 59 шкіл із 13 регіонів України – м. Київ, Вінницька, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Івано-Франківська, Київська, Львівська, Миколаївська, Одеська, Рівненська, Харківська, Херсонська області.

Оскільки теперішні четвертокласники ще не оволоділи навчальною програмою початкової школи, у пілотуванні братимуть участь учні 5-х класів 2017/18 навчального року.

Завдання будуть спрямовані на те, аби зрозуміти, наскільки успішно в українських школах розвивають читацьку та математичну компетентності учнів.

 У тестових зошитах з читання міститимуться невеликі тексти, що відрізнятимуться за форматом і змістом. Школярі повинні будуть знайти певну інформацію, проаналізувати та проінтерпретувати її, відповісти на запитання до текстів та ін. Учасники отримають буклет з текстом та окремий зошит із завданнями, де записуватимуть відповіді.

Тестування з математики буде спрямоване на перевірку знань і вмінь учнів при розв’язанні задач з таких тем, як «Числа і вирази», «Геометричні фігури», «Величини і їх вимірювання», «Представлення даних». Кожен школяр працюватиме з робочим зошитом, де відразу фіксуватиме відповіді.

Моніторинг вперше відбудеться навесні 2018 року – його проведуть лише для того, аби оцінити якість роботи початкової школи та перебіг освітньої реформи. При цьому оцінювання окремих навчальних закладів не проводитимуть.

Передбачено, що аналогічні моніторингові дослідження відбудуться також у 2020, 2022 та 2024 роках.

«Методологія цього дослідження побудована так, що дає можливість зробити лише загальну оцінку, визначити ключові проблеми та надати пропозиції для управлінських рішень. Ми не перевірятимемо когось конкретно, а діагностуватимемо систему загалом. Насамперед, це стосуватиметься тих кардинальних змін, які ми впровадимо вже 2018 року, коли діти підуть в перший клас Нової української школи. І нам дуже важливо відслідковувати отримані результати та за потреби їх коригувати», – відзначив заступник Міністра освіти і науки України Павло Хобзей.

Участь у дослідженні не буде загальнообов’язковою: до нього залучать лише ті навчальні заклади, що потраплять до репрезентативної вибірки. Вона формуватиметься так, щоб результати моніторингу відображали стан навчальних досягнень випускників початкової школи всієї країни.



Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.