Для швидкого пошуку необхідних документів скористайтесь вищезазначеними рубриками або

Інструктивно-методичні рекомендації 10 Інформаційні матеріали 3 Інформаційне повідомлення 207 Інформаційний бюлетень МОН України 2 Інформаційно-методичні матеріали 2 Інформаційно-методичний збірник 6 Інформаційно-статистичний бюлетень 1 Без категорії 1 Вітання Міністра освіти і науки України 1 Вебінар 2 Глосарій 1 Закон України 19 Збірник 2 Концептуальна записка державного інвестиційного проекту 1 Концепція 1 Лист Інституту педагогіки НАПН України 1 Лист Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України 5 Лист Департаменту професійної освіти МОН України 3 Лист ДНУ “ІМЗО” 20 Лист КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти" 5 Лист Міністерства молоді та спорту України 1 Лист МОН України 113 Лист Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді  5 Лист НЦ "МАНУ" 1 Методичні рекомендації 36 Навчальна програма для ЗЗСО 8 Навчальна програма для ЗНЗ 17 Навчальний зошит 2 Наказ департаменту освіти і науки Київської ОДА 44 Наказ ДНУ "ІМЗО" 1 Наказ КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти" 6 Наказ Міністерства внутрішніх справ України 1 Наказ Міністерства молоді та спорту України 1 Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України 1 Наказ Міністерства соціальної політики України 1 Наказ Міністерства юстиції України 1 Наказ МОН України 194 Національний стандарт України 1 Освітньо-виховний проект з національно-патріотичного та громадянського виховання 1 План заходів КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти" 1 Повідомлення ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" 1 Положення 1 Посібник 7 Постанова Верховної Ради України 2 Постанова Кабінету Міністрів України 43 Презентацiї 1 Презентація 1 Презентація виступу 1 Програма для ЗЗСО з українською мовою навчання 2 Проект 1 Проект Державного стандарту 3 Проект Закону України 3 Проект наказу МОН України 9 Проект політичної пропозиції 1 Проект Постанови Кабінету Міністрів України 8 Проект професійного стандарту на професію 1 Проект розпорядження Кабінету Міністрів України 1 Проект Розпорядження Президента України 1 Рішення колегії департаменту освіти і науки Київської ОДА 4 Рішення колегії МОН України 9 Рішення комісії Науково-методичної ради МОН України 1 Рішення науково-методичної ради КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти" 1 Рекомендації 1 Робочий зошит 1 Роз'яснення ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" 1 Розпорядження Кабінету Міністрів України 21 Розпорядження Київської обласної державної адміністрації 8 Спільний наказ МОН України 5 Указ Президента України 17

Global Teacher Prize Ukraine 1 GoCamp 1 Європейська мала академія наук 1 Інститут педагогіки НАПН України 6 Верховна Рада України 10 Видавництво "Ранок" 7 Видавництво Cambridge University Press 1 Видавництво MM Publications 1 Всеукраїнська програма освіти для демократичного громадянства "Демократична школа" 1 ВФ "Крок за кроком" 2 ГО "Батьківський контроль" 1 Департамент загальної середньої та дошкільної освіти МОН України 5 Департамент освіти і науки Київської ОДА 70 Департамент професійної освіти МОН України 3 Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти" 70 Державна служба якості освіти 1 Кабінет Міністрів України 70 КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти" 71 КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини» 4 Київська обласна державна адміністрація 10 КНЗ КОР "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів" 24 Книжкова палата України імені Івана Федорова 1 Креативна міжнародна дитяча школа 3 Міністерство внутрішніх справ України 1 Міністерство культури України 1 Міністерство молоді та спорту України 2 Міністерство надзвичайних ситуацій України 1 Міністерство освіти і науки України 462 Міністерство регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України 1 Міністерство соціальної політики України 4 Міністерство юстиції України 2 МОЗ України 2 НАПН України 5 Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді  5 Освітній портал "Педагогічна преса" 1 Платформа EdEra 1 портал "Нова українська школа" 13 Портал "Нова українська школа" 11 Президент України 19 Українська асоціація оцінювання 1 Український інститут національної пам'яті 10 Український центр оцінювання якості освіти 2 Уповноважений Президента України з прав дитини Микола Кулеба 1 Хмельницький ОІППО 4

Переглядів: 1981    Ідентифікатор матеріалу - 6243

Розпорядження Кабінету Міністрів України
№903-р від 13.12.2017
"Про затвердження плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа”"


Видавець:
Категорії:
, , , , , , , , , ,
Навчальний рік:
, , ,
НОВА УКР. ШКОЛА
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.

Уряд затвердив план заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа”.

Документом передбачається, зокрема, ухвалення нових державних стандартів загальної середньої освіти та освітніх програм, запровадження концептуальних засад нової системи підготовки вчителя, створення нової структури школи та формування мережі профільних шкіл, зменшення бюрократичного навантаження на загальноосвітні навчальні заклади.

Реалізація плану заходів забезпечить перехід на нову структуру школи та 12-річний термін навчання, оновлення змісту освіти на компетентнісній основі і особистісно зорієнтованих методах навчання, сприятиме підвищенню ефективності навчально-виховного процесу, розширенню автономії навчальних закладів.

  1. Розробити та внести в установленому порядку на розгляд Кабінету Міністрів України проекти державних стандартів загальної середньої освіти, зокрема:

1) Державного стандарту початкової освіти (I квартал 2018 р.);

2) Державного стандарту базової середньої освіти (II квартал 2019 р.);

3) Державного стандарту профільної середньої освіти (II квартал 2020 року).

  1. Розробити типові освітні програми  відповідно до нових державних стандартів, зокрема:

1) типові освітні програми початкової освіти (II квартал 2018 р.);

2) типові освітні програми базової середньої освіти (III квартал 2019 р.);

3) типові освітні програми профільної середньої освіти (грудень 2020 року).

  1. Розробити, апробувати та запровадити навчальні програми на основі нового Державного стандарту початкової освіти:

1) навчальні матеріали до нових навчальних програм Державного стандарту початкової освіти (I квартал 2018 р.);

2) навчальні програми і матеріали в експериментальних школах:

1 клас – з 1 вересня 2017 р. по 25 травня 2018 р.;

2 клас – з 1 вересня 2018 р. по 25 травня 2019 р.;

3 клас – з 1 вересня 2019 р. по 25 травня 2020 р.;

4 клас – з 1 вересня 2020 р. по 25 травня 2021 року;

3) освітні програми за новим Державним стандартом початкової освіти:

1 клас з 1 вересня 2018 р.;

2 клас з 1 вересня 2019 р.;

3 клас з 1 вересня 2020 р.;

4 клас з 1 вересня 2021 року.

  1. Підготувати нові підручники та інші навчальні матеріали, а також забезпечити:

1) друк та апробування навчальних матеріалів у початкових класах експериментальних шкіл (Протягом 2018–2022 років);

2) навчання укладачів програм, авторів підручників і посібників, підготовку експертів з урахуванням питань доступності для дітей з порушеннями психофізичного розвитку (протягом 2018–2020 років);

3) підготовку та видання підручників (враховуючи етап апробації): для 1, 5, 10 класів у IIIкварталі 2018 р.; для 2, 6, 11 класів у III кварталі 2019 р.; для 3 та 7 класів у III кварталі 2020 року (протягом 2018–2020 років).

  1. Удосконалити навички вчителів початкової школи шляхом:

1) підготовки тренерів, які допомагатимуть вчителям застосовувати в роботі  принципи Нової української школи (протягом 2017–2021 років);

2) підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, заступників директорів та директорів експериментальних шкіл, які апробують проект нового Державного стандарту початкової освіти та навчальні матеріали для початкової школи (протягом 2017–2021 років);

3) підвищення кваліфікації вчителів початкової школи щодо впровадження нового Державного стандарту початкової освіти (протягом 2017–2018 років).

  1. Впровадити концептуальні засади нової системи підготовки та професійного розвитку педагогічних працівників шляхом:

1) розроблення та затвердження Концепції педагогічної освіти та професійного розвитку педагогічних працівників (II квартал 2018 р.);

2) розроблення та затвердження стандартів вищої освіти для педагогічних спеціальностей (IV квартал 2018 р.);

3) розроблення та запровадження обов’язкового курсу для всіх педагогічних працівників щодо особливостей роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в рамках інклюзивного навчання (III квартал 2018 року).

  1. Розробити:

1) професійні стандарти педагогічної діяльності вчителя початкової школи (I квартал 2018 р.);

2) професійні стандарти педагогічної діяльності керівника школи (III квартал 2018 р.);

3) професійні стандарти педагогічної діяльності вчителя-предметника закладу загальної середньої освіти (III квартал 2019 року).

  1. Забезпечити професійний розвиток вчителя і керівника школи шляхом:

1) розроблення нової процедури атестації вчителя та керівника школи (III квартал 2018 р.);

2) схвалення процедури визнання різних форм професійного розвитку у системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників (III квартал 2019 р.);

3) зміни фінансування системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників, що забезпечить свободу вибору місця і форм професійного розвитку (III квартал 2020 року).

  1. Сформувати мережу профільних шкіл за результатами:

1) інвентаризації наявних профільних шкіл та закладів професійної (професійно-технічної) освіти (III квартал 2019 р.);

2) інвентаризації наявної мережі загальноосвітніх шкіл-інтернатів (крім закладів загальної середньої освіти для дітей з порушенням інтелектуального розвитку) та їх реформування з метою створення на їх базі гімназій і ліцеїв (протягом 2019–2020 років).

  1. Забезпечити:

1) створення перспективної мапи мережі академічних ліцеїв (III квартал 2019 р.);

2) створення мережі профільних закладів загальної середньої освіти (протягом 2020–2023 років).

  1. Сформувати мережу опорних шкіл та забезпечити:

1) розроблення мапи мережі опорних шкіл з урахуванням перспективних планів створення об’єднаних територіальних громад (II квартал 2025 р.);

2) проведення навчальних семінарів для керівників шкіл та розроблення методичних матеріалів для роботи в умовах децентралізації (протягом 2018–2019 років);

3) розбудову мережі опорних шкіл (орієнтовно 100 шкіл щороку) (протягом 2017–2020 років).

  1. Забезпечити різноманітність форм здобуття освіти шляхом:

1) розроблення необхідних нормативно-правових актів з метою забезпечення реалізації Закону України «Про освіту» щодо різноманітності форм здобуття початкової освіти (протягом 2017–2018 років);

2) підготовки методичних матеріалів та навчання вчителів щодо особливостей організації нових форм початкової освіти (протягом 2017–2018 років).

  1. Розвинути управлінський потенціал об’єднаних територіальних громад у сфері освіти шляхом:

1) підготовки навчально-методичних матеріалів та проведення серії семінарів для керівників виконавчих органів у сфері освіти рад об’єднаних територіальних громад (протягом 2018 року);

2) формування бази даних найкращих практик з управління у сфері освіти рад об’єднаних територіальних громад (IV квартал 2018 року).

  1. Забезпечити ефективне управління загальною середньою освітою, що сприятиме реальній автономії школи, шляхом:

1) розвитку інституційної спроможності закладів загальної середньої освіти розробляти і розвивати власні освітні програми відповідно до державного стандарту повної середньої освіти (академічна автономія) (протягом 2018–2019 років);

2) надання можливості закладам загальної середньої освіти змінювати статус бюджетної установи на статус неприбуткової організації із збереженням податкових пільг і отримання фінансової автономії (протягом 2018–2019 років);

3) переходу до механізму призначення керівників школи за результатами відкритого конкурсу відповідно до вимог професійного стандарту педагогічної діяльності (III квартал 2019 р.);

4) забезпечення функціонування механізму громадського нагляду за діяльністю закладу загальної середньої освіти (наглядова або піклувальна рада) (IV квартал 2018 року).

  1. Зменшити бюрократичне навантаження на школу шляхом:

1) розроблення оновленої Типової інструкції з діловодства для загальної середньої освіти (III квартал 2018 р.);

2) проведення експерименту з дебюрократизації освіти у Львівській, Харківській областях та м. Києві (IV квартал 2018 р.);

3) спрощення системи документообігу, оптимізації звітності, запровадження електронних форм документів (IV квартал 2018 р.);

4) створення системи освітньої статистики і аналітики (IV квартал 2018 року).

  1. Створити систему моніторингу якості середньої освіти, зокрема:

1) розробити та апробувати інструментарій моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи (II квартал 2018 р.);

2) провести перший цикл моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи (II квартал 2018 р.);

3) розпочати проведення моніторингових досліджень якості базової середньої освіти (протягом 2020 року);

4) провести другий цикл моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи (протягом 2022 року);

5) забезпечити проведення моніторингових досліджень якості профільної середньої освіти (протягом 2022 року);

6) провести третій цикл моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи (протягом 2022 року).

  1. Долучитися до міжнародних моніторингових досліджень якості освіти та забезпечити:

1) участь у міжнародному дослідженні якості освіти PISA-2018 (II квартал 2018 р.);

2) підготовку національного звіту за результатами міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 (IV квартал 2019 року).

  1. Удосконалити систему незалежного оцінювання результатів навчання за курс базової та профільної середньої освіти шляхом:

1) розроблення засобів професійної орієнтації базової та профільної школи (III квартал 2018 р.);

2) розроблення процедур та інструментів для оцінювання і підтвердження результатів навчання учнів закладів загальної середньої освіти поза школою (протягом 2020 року);

3) створення системи незалежного оцінювання результатів навчання за курс базової середньої освіти (протягом 2023 року);

4) створення системи незалежного оцінювання випускників профільної середньої освіти (протягом 2026 року).

  1. Підвищити соціальний статус вчителя, а саме:

1) сформувати політику та розробити механізм підвищення соціального статусу вчителя на основі системи добровільної сертифікації (IV квартал 2018 р.);

2) реалізувати політику та впровадити механізм підвищення соціального статусу вчителя на основі системи добровільної сертифікації (протягом 2019–2020 років).

  1. Забезпечити принцип свободи вибору в освіті, зокрема:

1) забезпечити доступ дітей з особливими освітніми потребами до освітніх послуг у закладах загальної середньої освіти всіх форм власності через механізм надання субвенцій з державного бюджету (постійно);

2) розробити та затвердити наказом МОН Концепцію розвитку приватної освіти в Україні (IV квартал 2018 року).

  1. Забезпечити прозорий розподіл публічних коштів шляхом:

1) удосконалення формули розрахунку освітньої субвенції для рівного доступу до якісної освіти в різних регіонах і населених пунктах (протягом 2018 року);

2) переходу до механізму обов’язкового оприлюднення закладами загальної середньої освіти даних про всі кошти, які надходять з бюджету та інших джерел (Грудень 2017 року).

  1. Розробити національну електронну платформу “Нова українська школа”, зокрема:

1) розробити і забезпечити запуск експериментальної версії національної електронної платформи «Нова українська школа» (III квартал 2018 р.);

2) розробити і розмістити на національній електронній платформі інноваційні навчальні матеріали для апробації: для початкової школи протягом 2018–2022 років; для базової школи протягом 2022–2027 років (протягом 2018–2027 років);

3) розробити та запровадити дистанційні курси для підвищення кваліфікації вчителів для початкової школи протягом II кварталу 2018 р.; для базової школи протягом III кварталу 2020 року (протягом 2018–2027 років);

4) розробити і розмістити на національній електронній платформі дистанційні курси для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання (протягом 2018 року);

5) розробити і розмістити на національній електронній платформі дистанційні курси для 9, 10, 11 класів з української мови і літератури, історії та географії України, правознавства (у тому числі для учнів з особливими освітніми потребами та тих, які проживають на тимчасово окупованих територіях) (ІII квартал 2018 р.);

6) забезпечити перехід до повноцінного функціонування національної електронної платформи (IV квартал 2018 р.);

7) розробити інноваційні навчальні матеріали для профільної школи та забезпечити наповнення ними національної електронної платформи (протягом 2019–2022 років);

8) розробити та забезпечити реалізацію дистанційних курсів для підвищення кваліфікації вчителів старшої профільної школи (протягом 2022 року).

  1. Створити нове освітнє середовище шляхом:

1) розроблення методичних рекомендацій щодо організації освітнього середовища у шкільних приміщеннях (II квартал 2018 р.);

2) розроблення стандартів щодо створення освітнього середовища для дітей з особливими потребами, подолання архітектурних бар’єрів (протягом 2018 року);

3) облаштування шкіл меблями, обладнанням і дидактичними матеріалами, необхідними для впровадження компетентнісного навчання (протягом 2018–2020 років).

Розпорядження

План заходів

print

Завантажити всі прикріплені файли



Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.