Переглядів: [wpstatistics stat=pagevisits time=total] Ідентифікатор матеріалу - 6363
Проект професійного стандарту на професію
№б/н від 28.12.2017
"Вчитель початкової школи"
- Видавець:
- Міністерство освіти і науки України
- Категорії:
- Вища освіта, Громадське обговорення 2017, Наукове і методичне забезпечення освіти, Післядипломна освіта, Початкова освіта, Управління закладом освіти
- Навчальний рік:
- 2017/2018 навчальний рік
- Громадське обговорення
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.
Зазначений проект професійного стандарту розроблено на виконання:
- статті 51 Закону України «Про освіту»,
- розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 1077-р «Про затвердження плану заходів із впровадження Національної рамки кваліфікацій на 2016-2020 роки»
- з метою розвитку національної системи кваліфікацій.
Зауваження та пропозиції до проекту стандарту на професію «Вчитель початкової школи» надсилати до 23 січня 2018 року на електронну адресу: i_baluba@mon.gov.ua
Професійний стандарт на професію «Вчитель початкової школи» має таку структуру:
1. Паспорт професійного стандарту
1.1. Основна мета професійної діяльності
1.2. Вид економічної діяльності (кодифікація за Національним класифікатором України ДК 009 «Класифікація видів економічної діяльності»)
1.3. Назва виду професійної діяльності (кодифікація за Національним класифікатором України ДК 003 «Класифікатор професій»)
1.4. Назва професії (професійна назва роботи) (кодифікація за Національним класифікатором України ДК 003 «Класифікатор професій»)
1.5. Узагальнена назва професії
1.6. Вимоги до державної сертифікації
1.7. Назви типових посад
1.8. Місце професії (посади, професійних назв робіт) в організаційно-виробничій структурі підприємства (установи, організації)
1.9. Умови праці
1.10. Наявність спеціальних та/чи специфічних вимог до роботи за професією, особливих умов допущення до роботи
1.11. Документи, що підтверджують професійну кваліфікацію, її віднесення до рівня НРК
2. Навчання та професійне зростання за професією.
2.1. Підвищення кваліфікації з присудженням її нового рівня
2.2. Підвищення кваліфікації без присудження її нового рівня
3. Нормативно-правова база, що регулює відповідну професійну діяльність
3.1. Нормативно-правові документи, що регулюють відповідну професійну діяльність
3.2. Міжнародні нормативно-правові документи, що регулюють відповідну професійну діяльність
4. Перелік трудових функцій
5. Опис трудових функцій, компетентностей, знань, умінь та навичок, необхідних для їх виконання
У проекті представлено опис трудових функцій, компетентностей, знань, умінь та навичок, необхідних для їх виконання, згідно з переліком, уміщеним у розділі 4, зокрема:
- Трудова функція А «Планування і здійснення освітнього процесу» (6 рівень НРК).
- Трудова функція Б «Забезпечення і підтримка навчання, виховання і розвитку учнів в освітньому середовищі і родині» (6 рівень НРК).
- Трудова функція В «Створення освітнього середовища» (6 рівень НРК).
- Трудова функція Г «Рефлексія та професійний саморозвиток» (7 рівень НРК).
- Трудова функція Д «Проведення педагогічних досліджень» (7 рівень НРК).
- Трудова функція Є «Надання методичної допомоги колегам з питань навчання, розвитку, виховання й соціалізації молодших школярів» (7 рівень НРК).
- Трудова функція Ж «Узагальнення власного педагогічного досвіду та його презентація педагогічній спільноті» (7 рівень НРК).
- Трудова функція З «Оцінювання результатів роботи колег – учителів початкової школи» (8 рівень НРК).
- Джерело:
- офіційний портал МОН України