Переглядів: [wpstatistics stat=pagevisits time=total] Ідентифікатор матеріалу - 6549
Лист МОН України
№1/9-79 від 06.02.2018
"Про вибір і замовлення підручників для 5 класу"
- Видавець:
- Міністерство освіти і науки України
- Категорії:
- Інклюзивне навчання, Бібліотечна справа, Наукове і методичне забезпечення освіти, Основна школа (Базова середня освіта), Спеціальна педагогіка, Управління закладом освіти
- Навчальний рік:
- 2017/2018 навчальний рік, 2018/2019 навчальний рік
- Коментар оновлено: 08.02.2018
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.
Лист супроводжується додатками:
1. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вибору та замовлення підручників для 5 класу закладів загальної середньої освіти (2 арк.).
2. Вибір і замовлення підручників для учнів 5 класу та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти (1 арк.).
3. Перелік підручників для 5 класу закладів загальної середньої освіти, що видаватимуться за кошти державного бюджету в 2018 році (3 арк.).
4. Вибір і замовлення підручників для учнів 5 класу закладів загальної середньої освіти на 2018/2019 н. р. (11 арк.)
В інструктивно-методичних рекомендаціях зазначено такий механізм дій щодо вибору та замовлення підручників для 5 класу закладів загальної середньої освіти:
1. З 05 п о 11 лютого 2018 року педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти (далі – ЗЗСО) ознайомлюються на веб-сайті Інституту модернізації змісту освіти (далі – ІМЗО) з електронними версіями оригінал-макетів, доопрацьованих відповідно до чинних навчальних програм підручників для 5 класу.
2. З 12 по 13 лютого 2018 року вчителі ЗЗСО із переліку підручників (додаток 3) здійснюють безпосередній вибір проектів підручників з кожної назви, який схвалюється на засіданні педагогічної ради ЗЗСО.
Для ознайомлення з підручниками та здійснення їх вибору на офіційному сайті Інституту модернізації змісту освіти розміщено рубрику “Вибір підручників для 5 класу закладів загальної середньої освіти”, у якій оприлюднено електронні версії макетів підручників.Протокол засідання педагогічної ради з підписами членів педагогічного колективу, які здійснили безпосередній вибір проектів підручників, протягом двох робочих днів оприлюднюється на сайті ЗЗСО.
Будь-яка зміна вибору ЗЗСО не допускається.
Кожен педагогічний працівник ЗЗСО має право повідомити на “гарячу телефонну лінію” МОН (044) 481-47-69 чи письмово на поштову адресу МОН (проспект Перемоги,10, м. Київ, 01135) або ІМЗО (вул. Митрополита Василя Липківського, 36, кім 101, м. Київ, 03035) про вплив або бажання третіх осіб вплинути на його волевиявлення щодо вибору підручників чи факт зміни волевиявлення вчителів ЗЗСО, в якому він працює.
[/notification]
3. З 14 по 15 лютого 2018 року ЗЗСО оформлюють у паперовому вигляді та засвідчують підписом керівника (заступника керівника) результати вибору/замовлення проектів підручників за формою, наданою в додатку 2 до листа МОН та протягом двох робочих днів оприлюднюють на сайті ЗЗСО.
Підручники зі
- вступу до історії України,
- інформатики,
- української мови для ЗЗСО з навчанням мовами національних меншин,
- кримськотатарської та новогрецької мов для ЗЗСО з навчанням українською мовою
будуть замовлятися після проведення конкурсного відбору проектів підручників із зазначених предметів.
Прогнозована кількість учнів 5 класу визначається як максимальна кількість учнів на паралелях 1, 2, 3 або 4 класів.
ЗЗСО з навчанням мовами національних меншин за побажаннями учнів та їхніх батьків можуть замовляти підручники з переліку для ЗЗСО з навчанням українською мовою.
Спеціальні ЗЗСО для дітей з особливими освітніми потребами, що використовують підручники для ЗЗСО, замовляють підручники лише з предметів, які є в Типових навчальних планах для відповідних нозологій.
ЗЗСО приватної форми власності замовляють підручники для визначення видавництвами комерційних накладів.
Керівники ЗЗСО несуть персональну відповідальність за замовлення підручників.
4. З 16 по 17 лютого 2018 року кожен ЗЗСО передає результати вибору/замовлення на папері та в електронному вигляді (excel-формат, додаток 4) до органу управління освітою, якому він підпорядкований.
5. З 19 по 20 лютого 2018 року органи управління освітою районів, міст, об’єднаних територіальних громад контролюють, щоб всі навчальні заклади своєчасно надали замовлення, узагальнюють його за формою (додаток 4), роздруковують і в паперовому та електронному вигляді (excel-формат) направляють до департаментів (управлінь) освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій.
Заархівовані результати вибору/замовлення ЗЗСО (zip-формат) направляють до Інституту модернізації змісту освіти
(електронна адреса: navchalna_kniga@ukr.net).
Узагальнені результати вибору/замовлення в електронному вигляді (pdf-формат) протягом двох робочих днів оприлюднюються на сайті цього органу управління освітою.
6. З 21 по 23 лютого 2018 року департаменти (управління) освіти і науки облдержадміністрацій контролюють, щоб замовлення надали заклади освіти обласного підпорядкування та підпорядкування МОН, Мінкультури, Міноборони, які розташовані в адміністративно-територіальній одиниці, узагальнюють інформацію (додаток 4) та за підписом директора департаменту (начальника управління), скріплену печаткою, надсилають до Інституту модернізації змісту освіти , вул. Митрополита Василя Липківського, 36, кім 101, м. Київ, 03035, а також на електронну адресу: navchalna_kniga@ukr.net
Узагальнені результати вибору/замовлення в електронному вигляді (pdf-формат) протягом двох робочих днів оприлюднюються на сайті департаменту (управління) освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій.
Органи управління освітою не мають права змінювати замовлення закладів загальної середньої освіти.
Лист МОН України, додатки 1, 3
Додаток 2
Додаток 4