Переглядів: 1382 Ідентифікатор матеріалу - 7732
Наказ МОН України
№1052 від 02.08.2019
"Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі” у номінації “Корекційно-розвиткові програми"
- Видавець:
- Міністерство освіти і науки України
- Категорії:
- Інклюзивне навчання, Інноваційна діяльність, Наукове і методичне забезпечення освіти, Післядипломна освіта, Психологічна служба та соціально-педагогічний патронат, Управління закладом освіти
- Навчальний рік:
- 2019/2020 навчальний рік
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.
Розміщуємо наказ МОН від 02.08.2019 №1052 “Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі” у номінації “Корекційно-розвиткові програми”.
Наказ оприлюднено на офіційному сайті ДНУ “Інститут модернізації змісту освіти”.
Результати Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Профілактичні програми” (2018/2019 н.р.) представлено в наказі МОН України №593 від 26.04.2019.
Конкурс проводиться відповідно до Положення про Всеукраїнський конкурс авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» протягом серпня 2019 року – лютого 2020 року для практичних психологів та соціальних педагогів проводяться І-ІІІ етап Конкурсу у номінації «Корекційно-розвиткові програми»:
- І етап – зональний (районний, міський, ОТГ), – до 29 листопада 2019 року;
- ІІ етап – обласний, – до 30 січня 2020 року;
- ІІІ етап – всеукраїнський, – до 28 лютого 2019 року.
Для участі в конкурсі подаються авторські програми, апробовані в закладах освіти та оформлені належним чином.
У Положенні про Конкурс визначено такі вимоги до авторських програм Всеукраїнського конкурсу практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі»:
«Авторська програма – комплекс заходів, спрямованих на досягнення цілей навчання, виховання і розвитку, реалізація яких обмежена конкретними часовими рамками.
У програмі мають бути представлені:
- Теоретичні основи програми (опис психологічної / соціальної проблематики).
- Науково-методичне обґрунтування програми, у якому зазначено її актуальність, мету, завдання, кількість учасників, а також на яку аудиторію розрахована, на кого спрямована авторська робота, хто має її впроваджувати.
- Структура та зміст програми (перелік та опис програмних вправ / заходів, модулів, дидактичних розділів тощо залежно від номінації).
- Опис використаних методик і технологій із зазначенням джерел.
- Перелік необхідних матеріалів та обладнання для реалізації програми.
- Строки та етапи реалізації програми.
- Очікувані результати» [1].
Оцінювання авторських програм учасників Конкурсу здійснюється за такими критеріями:
- Актуальність.
- Відповідність меті та завданням.
- Відповідність змісту програми віковим особливостям.
- Технологічність і комплексність вирішення завдань програми (заходи, вправи тощо).
- Наукове та методичне обґрунтування методів, методик, технологій.
- Опис вимог до спеціаліста, який впроваджує програму.
- Перелік навчальних та методичних матеріалів, необхідних для реалізації програми.
- Опис вимог до матеріально-технічного оснащення закладу для реалізації програми (приміщення, обладнання, інструмент тощо).
- Опис строків і послідовності етапів реалізації програми.
- Конкретність формування запланованих результатів.
- Опис проведення апробації.
- Грамотність і естетичність оформлення.
- Коректність використання професійної термінології.
- Дотримання технічних вимог щодо оформлення [1].
Учасники конкурсу мають подати повний комплект матеріалів:
заявку на участь у конкурсі, зразок якої наведено у додатку 2 до Положення про Конкурс (ID – 7285);
авторську програму відповідно до вимог, зазначених у додатку 3 до Положення (викладено вище);
анотацію авторської програми (не більше 4000 знаків, до двох сторінок);
відгуки керівників закладів освіти, у яких проходила апробація програми;
матеріали, що демонструють реалізацію програми в закладі освіти (фото, відео, відгуки учасників, публікації в ЗМІ) [1].
Кожна авторська програма оформлюється державною мовою, має бути відредагована, зброшурована (переплетена) та подана на паперовому й електронному носіях (у форматі Microsoft Word, шрифт Times New Roman, формат А 4, на електронних носіях) [1].
На титульній сторінці комплекту конкурсної документації необхідно зазначити:
- вислів «На Всеукраїнський конкурс авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі»; номінацію; назву програми;
- прізвище, ім’я, по батькові автора(ів); телефон, електронну адресу [1].
На підставі протоколів оцінювання формується рейтинговий список авторських програм, зазначених у додатку 5 до Положення про Конкурс. Оргкомітет кожного етапу підбиває підсумки конкурсу та складає узагальнений протокол за зразком, наведеним у додатку 6 до Положення про Конкурс, із підписами усіх членів оргкомітету та журі. Рейтинговий список оприлюднюється на офіційних веб-сайтах МОН, Інституту модернізації змісту освіти та КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» [1].
На освітньому порталі інституту розміщено рубрику “Конкурс «Нові технології у новій школі», у якій представлено нормативні документи та інші матеріали щодо проведення конкурсу.
Використані ресурси:
- Наказ МОН України від 31.05.2018 № 555 «Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://base.kristti.com.ua/?p=7285.
- Наказ МОН України від 01.10.2018 № 1044 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Профілактичні програми» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/62059/.