Переглядів: [wpstatistics stat=pagevisits time=total] Ідентифікатор матеріалу - 7951
Посібник
№б/н від 05.12.2019
"Нова українська школа: методика навчання математики у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного підходів"
- Видавець:
- Міністерство освіти і науки України
- Категорії:
- Бібліотечна справа, Наукове і методичне забезпечення освіти, Післядипломна освіта, Початкова освіта, Управління закладом освіти
- Навчальний рік:
- 2019/2020 навчальний рік
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 17 жовтня 2019 р. № 1304 «Про затвердження переліку підручників (посібників), що видаватимуться за кошти державного бюджету» видавництвом «Ранок» підготовлено навчально-методичний посібник для педагогічних працівників «Нова українська школа: методика навчання математики у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного підходів», створений авторами:
Скворцова Світлана Олексіївна, – доктор педагогічних наук, професор кафедри математики та методики її навчання Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського;
Онопрієнко Оксана Володимирівна, – завідувач відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник.
У посібнику подано методику навчання учнів 1 і 2 класів основних питань курсу математики: арифметичних дій додавання і віднімання чисел у межах 100; табличного множення і ділення; формування поняття задачі й навчання розв’язування простих і складених задач; вивчення величин та їх одиниць; алгебраїчної та геометричної пропедевтики.
У виданні реалізовано науково-методичні напрацювання авторів, враховано сучасні дослідження про психофізіологічні особливості дітей цифрового покоління.
Призначено для вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти.
Розміщуємо електронний варіант посібника, який буде надруковано за кошти державного бюджету і надіслано до закладів загальної середньої освіти.