Переглядів: [wpstatistics stat=pagevisits time=total] Ідентифікатор матеріалу - 8089
Наказ Державної служби якості освіти України
№01-11/6 від 24.02.2020
"Методика експертного оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації–2020"
- Видавець:
- Державна служба якості освіти України
- Категорії:
- Внутрішня система забезпечення якості освіти, Наукове і методичне забезпечення освіти, Післядипломна освіта, Початкова освіта, Управління закладом освіти
- Навчальний рік:
- 2019/2020 навчальний рік, 2020/2021 навчальний рік
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.
Державна служба якості освіти України інформує про внесення змін до методики експертного оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації–2020.
Оновлена методика затверджена наказом ДСЯО України від 24.02.2020 № 01-11/6.
Методику використовуватимуть експерти під час оцінювання професійних компетентностей вчителів-учасників сертифікації 2020 року на етапі вивчення їхнього практичного досвіду роботи.
Методика містить:
- перелік професійних компетентностей, які підлягають оцінюванню;
- критерії оцінювання;
- показники критеріїв оцінювання;
- коефіцієнти вагомості показників;
- результати оцінювання.
У процесі сертифікації 2020 року здійснюється експертне оцінювання десяти професійних компетентностей, кожна з яких оцінюється за двома критеріями:
- когнітивним
- діяльнісним.
Поняття “професійна компетентність педагогічного працівника” визначається як системний прояв знань, умінь, здібностей і особистісних якостей педагогічного працівника, що дозволяють йому успішно вирішувати функціональні завдання, які становлять сутність професійної діяльності.
Перелік професійних компетентностей педагогічного працівника, за якими проводиться експертне оціювання професійної діяльності, у процесі сертифікації:
- Здатніст планувати та організовувати освітній процес відповідно до вимог законодавства.
- Здатність застосовувати та інтегрувати знання з усіх освітніх галузей, визначених Державним стандартом початкової освіти, під час освітнього процесу.
- Здатність проєктувати, здійснювати освітню діяльність із використанням технологій, форм, методів і засобів навчання та з урахуванням індивідуальних особливостей учнів.
- Здатність оцінювати навчальні досягнення здобувачів освіти відповідно до затверджених вимог.
- Здатність організовувати та підтримувати здорове, безпечне, розвивальне, психологічно комфортне, інклюзивне освітнє середовище.
- Здатність до організації виховного процесу, який ґрунтується на загальнолюдських, національнопатріотичних, культурних та громадянських цінностях.
- Здатність до формування та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти.
- Здатність до співпраці / взаємодії з учасниками освітнього процесу (учнями, колегами, батьками (особами, які їх замінюють).
- Здатність до використання інформаційно-комунікаційної та цифрової технологій.
- Здатність до постійного професійного саморозвитку, самоаналізу та рефлексії.
Також оновлено анкету самооцінювання учасником сертифікації власної педагогічної майстерності.