Переглядів: [wpstatistics stat=pagevisits time=total] Ідентифікатор матеріалу - 8812
Методичні рекомендації
№б/н від 28.08.2023
"Загальна середня освіта України в умовах воєнного стану та відбудови: реалії, досвід, перспективи"
- Видавець:
- Інститут педагогіки НАПН України
- Категорії:
- Базова середня освіта, Наукове і методичне забезпечення освіти, Післядипломна освіта, Управління закладом освіти
- Навчальний рік:
- 2023/2024 навчальний рік
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.
Розміщуємо видання “Загальна середня освіта України в умовах воєнного стану та відбудови: реалії, досвід, перспективи / методичний порадник науковців Інституту педагогіки НАПН України до початку нового 2023/2024 навчального року : методичні рекомендації / за заг. ред. Олега Топузова, Тетяни Засєкіної : Ін-т педагогіки НАПН України [Електронне видання]. Київ : Педагогічна думка, 2023. 192 с.
У виданні опубліковано методичні рекомендації фахівців Інституту педагогіки НАПН України до початку нового навчального року. Висвітлено орієнтири міжнародних та неурядових організацій щодо забезпечення неперервності освіти в умовах війни, питання організації дистанційного навчання в Україні. Розглянуто інноваційні зміни в організації освітнього процесу у зв’язку із реформою загальної середньої освіти «Нова українська школа» та умовами воєнного стану.
Переглянути порадник можна за посиланням: https://undip.org.ua/…/zahalna-serednia-osvita-ukrainy…/
У виданні представлено матеріали з таких питань:
- Проблема діагностики та компенсації освітніх втрат здобувачів загальної середньої освіти
- Вивчення української мови в закладах загальної середньої освіти
- Навчання української літератури в 5–6 класах Нової української школи
- Зміст і структура модельної навчальної програми «Українська література. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти
- Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків української літератури в 5–6 класах як ефективний засіб організації освітнього процесу
- Підручники української літератури для 5–6 класів: компетентнісний потенціал
- Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів/учениць 5–6 класів як інструмент підвищення якості навчання української літератури
- Освітні втрати у навчанні української літератури в 5 класі та шляхи їх подолання
- Особливості вивчення інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 5–6 класах Нової української школи
- Зміст і структура модельної навчальної програми «Інтегрований курс літератур (української та зарубіжної). 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти
- Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 5–6 класах
- Реалізація інтегрованого та компетентнісного підходів у підручниках «Література (українська та зарубіжна)» для 5–6 класів
- Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів/учениць на уроках інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 5–6 класах
- Організація професійної діяльності вчителів іноземних мов в умовах воєнного стану
- Актуальні питання викладання історії та громадянської освіти
- Рекомендації щодо навчання інтегрованого курсу «Досліджуємо історію і суспільство» в 5–6 класі
- Особливості представлення історичного змісту в інтегрованому курсі «Досліджуємо історію і суспільство»
- Особливості подання громадянознавчого змісту у модельній навчальній програмі й підручниках «Досліджуємо історію і суспільство. 5–6 класи (інтегрований курс)»
- Методика роботи з підручниками в інтегрованому курсі «Досліджуємо історію і суспільство»
- Орієнтація підручників із курсу «Досліджуємо історію і суспільство» на досягнення обов’язкових результатів Державного стандарту базової середньої освіти з громадянської та історичної освітньої галузі
- Вивчення питань сталого розвитку в інтегрованому курсі «Досліджуємо історію і суспільство»
- Імперський дискурс у чинній програмі «Історія україни», 10 клас
- Роль фотографії як джерела інфомації на уроках історії та громадянської освіти
- Розвиток патріотизму учнів на прикладах локальної історії
- Навчання математики у 2023/2024 навчальному році
- Рекомендації щодо подолання втрат у математичній підготовці учнів
- Упровадження Нової української школи
- Особливості модельної навчальної програми авторського колективу М.І. Бурда, Д.В. Васильєва
- Особливості модельної навчальної програми авторського колективу С.О. Скворцова, Н.А. Тарасенкова
- Особливості підручників авторського колективу Г.П. Бевз, В.Г. Бевз, Д.В. Васильєва, Н.Г. Владімірова
- Особливості підручників авторського колективу Н.А. Тарасенкова, І.М. Богатирьова, О.М. Коломієць, З.О. Сердюк, Ю.В. Рудніцька
- Навчальні та методичні посібники
- Організація процесу навчання інформатики у 1–11 класах 115
- Організація освітнього процесу в 5–6 класах за природничою освітньою галуззю
- Вивчення інтегрованого курсу «Природничі науки» у 5‒6 класах закладів загальної середньої освіти
- Вивчення інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» в 6 класі за модельною навчальною програмою Коршевнюк Т.В.
- Навчання за підручником географії для 6 класу закладів загальної середньої освіти (автори: О.М. Топузов, В.Д. Грома І.М. Ільницький, Д.В. Полтавченко)
- Особливості реалізації змісту технологічної освітньої галузі в адаптаційному циклі базової середньої освіти
- Організація освітнього процесу в 5–6 класах за технологічною освітньою галуззю
- Варіанти організації освітнього процесу відповідно до вимог технологічної освітньої галузі ДСБСО
- Особливості впровадження предмета «Технології» в 5–6 класах
- Вивчення навчального предмета «Технології. 5–6 класи» за МНП Д. Кільдерова, Т. Мачачі, В. Юрженка, Д. Луп’яка
- Методичні рекомендації щодо викладання навчального предмета «Технології» в новій українській школі
- Вивчення інтегрованого курсу «Мистецтво» у 5–6 класах Нової української школи
- Вивчення інтегрованого курсу «Здоров’я, добробут і безпека» у 5–6 класах
- Адаптивне тестування в закладах загальної середньої освіти на основі використання Google Forms: методичні рекомендації
- Адаптивне тестування: суть, розроблення та оцінювання
- Google Forms як інструмент адаптивного тестування
Джерело: