Переглядів: [wpstatistics stat=pagevisits time=total] Ідентифікатор матеріалу - 6121
Інформаційне повідомлення
№11 (205) 2017 від 20.11.2017
"Інформаційно-методичний збірник"
- Видавець:
- Департамент освіти і науки Київської ОДА, КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти"
- Категорії:
- Інклюзивне навчання, Музейна справа, Наукове і методичне забезпечення освіти, Основна школа (Базова середня освіта), Післядипломна освіта, Початкова освіта, Робота з обдарованими дітьми, Спеціальна педагогіка, Старша школа (Профільна середня освіта), Управління закладом освіти
- Навчальний рік:
- 2017/2018 навчальний рік
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.
наказами департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації:
від 01.11.2017 № 339 «Про прозорість та інформаційну відкритість діяльності закладів освіти» (ID – 6068);
від 25.10.2017 № 334 «Про проведення першого та другого турів всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» (ID – 6057).
У рубриці «100-річчя подій Української революції» уміщено публікацію про підготовку та відзначення в Київській області у 2018 році Дня Соборності України та 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років, у якій представлено основні положення Указу Президента України від 22.01.2016 № 17/2016 «Про заходи з відзначення 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років», розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 04.10.2017 № 520 «Про пiдготовку та вiдзначення в Київськiй областi у 2018 роцi Дня СоборностiУкраїни та 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років».
Рубрика «Робота з обдарованими дітьми» презентує матеріали про призначення стипендій Президента України переможцям Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів і Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України відповідно до наказу МОН України від 19 жовтня 2017 року № 1399, а також про підготовку й підписання Угоди між Урядом України та Організацією Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури про створення на базі Малої академії наук України центру 2 категорії ЮНЕСКО.
У рубриці «Формування в суспільстві правової культури та правової свідомості» висвітлено матеріали про реалізацію правопросвітницького проекту «Я маю право!» відповідно до Указу Президента України від 14.11.2017 №361/2017 «Про оголошення в Україні 2018 року Роком реалізації правопросвітницького проекту «Я маю право!», розпорядження Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 року №638-р «Про реалізацію правопросвітницького проекту «Я маю право!» у 2017-2019 роках», Стратегії інформування громадян України про гарантовані їм Конституцією та законами України права на період до 2019 року.
Публікація «Про затвердження плану заходів з проведення у Київській області у 2017 році Всеукраїнського тижня права» висвітлює основні положення розпорядження Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2017 року № 579-р «Про затвердження плану заходів з проведення у 2017 році Всеукраїнського тижня права», розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 29.09.2017 №519 «Про затвердження плану заходів з проведення у Київській області у 2017 році Всеукраїнського тижня права».
Рубрика «Фізична культура і спорт» презентує матеріали:
про затвердження плану заходів на 2018 рік щодо реалізації в Київській області Національної стратегії з оздоровчої рухової активності в Україні на період до 2025 року «Рухова активність – здоровий спосіб життя – здорова нація» (завдання, заходи відповідно до Указу Президента України №42/2016 від 09.02.2016 «Про Національну стратегію з оздоровчої рухової активності в Україні на період до 2025 року «Рухова активність – здоровий спосіб життя – здорова нація», розпоряджень Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2017 року № 548-р, від 8 листопада 2017 р. № 804-р, розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 29.09.2017 №518 «Про затвердження плану заходів на 2018 рік щодо реалізації в Київській області Національної стратегії з оздоровчої рухової активності в Україні на період до 2025 року «Рухова активність – здоровий спосіб життя – здорова нація»;
про організацію проведення щорічного оцінювання фізичної підготовленості населення України (представлено основні положення інструкції про організацію проведення щорічного оцінювання фізичної підготовленості населення України, затвердженої наказом Міністерства молоді та спорту України від 15.12.2016 № 4665 на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2015 року № 1045 «Про затвердження Порядку проведення щорічного оцінювання фізичної підготовленості населення України»: організація проведення тестування, виконання тестів, оформлення результатів проведення тестування, а також низку додатків (заявка на проходження щорiчного оцiнювання фiзичної пiдготовленостi населення України (колективнa заявкa, заявка для учасникiв, якi виявили бажання пройти тестування добровільно); вiдомість про проходження щорiчного оцiнювання фiзичної пiдготовленостi населення України; шкала результатів виконання тестів і нормативів для учнівської та студентської молоді (8-20 років); iнформацiя про результати проведення щорiчного оцiнювання фiзичної пiдготовленостi населення України; зведений звiт про результати проведення щорiчного оцiнювання фiзичної пiдготовленостi населення України);
про Київську обласну програму розвитку фізичної культури та спорту „Київщина спортивна” на 2017-2020 роки (нова редакція) (мета, основні завдання, напрями реалізації Програми, заходи, очікувані результати, визначені розпорядженням Київської обласної державної адміністрації від 10.11.2017 №572 «Про схвалення проекту змін до Київської обласної програми розвитку фізичної культури та спорту „Київщина спортивна” на 2017-2020 роки»).
У рубриці «Національно-патріотичне виховання» представлено матеріали до проведення Дня Гідності та Свободи, Всесвітнього Дня Гідності у 2017 році.
Рубрика «Організація освітнього процесу з дітьми, які мають особливі освітні потреби» презентує:
публікацію про особливості роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку (нормативно-правові засади запровадження інклюзивної моделі освіти на сучасному етапі, сутність поняття «затримка психічного розвитку», фактори, які зумовлюють ЗПР, класифікація ЗПР на основі етіологічного принципу, психолого-педагогічна характеристика дітей із ЗПР, рекомендації для вчителів щодо особливостей роботи з дітьми із ЗПР);
інформацію про матеріали науковців Інституту спеціальної педагогіки НАПН України з актуальних питань організації освітнього процесу з дітьми, які мають особливі освітні потреби.
У рубриці «Музейна педагогіка» уміщено публікацію з проблеми упровадження музейної педагогіки в освітньому процесі закладу освіти.
У рубриці «Інформаційні ресурси» уміщено:
методичні рекомендації щодо відзначення Дня Гідності та Свободи в закладах освіти Київщини,
методичні матеріали Українського інституту національної пам’яті до Дня пам’яті жертв голодоморів,
методичні рекомендації щодо викладання курсу «Київщинознавство» у 2017/2018 н.р.
Над випуском інформаційно-методичного збірника працювали:
- авторський колектив – науково-педагогічні і методичні працівники КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»:
Алєксєєва О.І., старший викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти, кандидат психологічних наук (3.2.1.);
Боярчук О.І., завідувач відділу виховної роботи та позашкільної освіти, старший викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти (3.4.1. );
Гаврилюк В. Ю., методист відділу виховної роботи та позашкільної освіти, викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти (3.4.1. );
Гудима В.М., методист відділу методики викладання географії, економіки та краєзнавства (3.4.3.);
Дерій О.В., методист відділу спеціальної педагогіки (3.2.2.);
Лакіза О.М., завідувач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти, кандидат педагогічних наук, доцент (2.4.1.; 2.4.2.; 2.4.3.);
Левченко Л.А., методист відділу роботи з обдарованими дітьми (2.2.1.);
Маковкіна Н.О., викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти (3.2.1.);
Матушевська О.В., методист вищої категорії відділу музейної освіти та бібліотечної справи (передмова; 2.1.1.; 2.2.1.; 2.3.1.; 2.3.2.; 2.4.1.; 2.4.2.; 2.4.3.; 3.1.1.; 3.4.2.);
Микитюк Л.В., методист відділу виховної роботи та позашкільної освіти, старший викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти (3.4.1. );
Осадчий І.Г., ректор КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник (передмова);
Рокицька О. Д., методист відділу музейної освіти та бібліотечної справи (3.3.1.);
- відповідальний редактор, літературний редактор: Матушевська О.В.;
- комп’ютерне макетування, додрукарська підготовка:
Ткач О.Ю., редактор редакційно-видавничого підрозділу КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»;
Ткач В.А., завідувач лабораторії інформаційних технологій навчання КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти».
ПЕРЕДМОВА
РОЗДІЛ І. РОЗПОРЯДЧІ ДОКУМЕНТИ
1.1. Накази департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації
1.1.1. Про прозорість та інформаційну відкритість діяльності закладів освіти
1.1.2. Про проведення першого та другого турів всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»
РОЗДІЛ ІІ. ІНФОРМАЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ
2.1. 100-річчя подій Української революції
2.1.1. Про підготовку та відзначення в Київській області у 2018 році Дня Соборності України та 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років
2.2. Робота з обдарованими дітьми
2.2.1. Інформація про призначення стипендій Президента України переможцям Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів і Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України
2.3. Формування в суспільстві правової культури та правової свідомості
2.3.1. Про реалізацію правопросвітницького проекту «Я маю право!»
2.4. Фізична культура і спорт
2.4.2. Про організацію проведення щорічного оцінювання фізичної підготовленості населення України
2.4.3. Про Київську обласну програму розвитку фізичної культури та спорту «Київщина спортивна» на 2017-2020 роки (нова редакція)
РОЗДІЛ ІІІ. МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ
3.1. Національно-патріотичне виховання
3.1.1. Про проведення Дня Гідності та Свободи, Всесвітнього Дня Гідності у 2017 році
3.2. Організація освітнього процесу з дітьми, які мають особливі освітні потреби
3.2.1. Алєксєєва О.І., Маковкіна Н.О. На допомогу вчителю: особливості роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку…….
3.2.2. Дерій О.В. Актуальні питання організації освітнього процесу з дітьми, які мають особливі освітні потреби
3.3. Музейна педагогіка
3.3.1. Рокицька О.Д. Складники моделі музейно-педагогічного процесу в закладі загальної середньої освіти
3.4. Інформаційні ресурси
3.4.1. Методичні рекомендації щодо відзначення Дня Гідності та Свободи в закладах освіти Київщини
3.4.2. Методичні матеріали Українського інституту національної пам’яті до Дня пам’яті жертв голодоморів
3.4.3. Гудима В.М. Викладання курсу «Київщинознавство» у 2017/2018 навчальному році