Переглядів: 1623 Ідентифікатор матеріалу - 2513
Інформаційне повідомлення
№(б/н) від 02.02.2017
"Тематика й упровадження програм дослідно-експериментальної роботи: всеукраїнський і регіональний рівні"
- Видавець:
- КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти"
- Категорії:
- Інноваційна діяльність, Дошкільна освіта, Наукове і методичне забезпечення освіти, Основна школа (Базова середня освіта), Післядипломна освіта, Початкова освіта, Психологічна служба та соціально-педагогічний патронат, Старша школа (Профільна середня освіта), Управління закладом освіти
- Навчальний рік:
- 2016/2017 навчальний рік, 2017/2018 навчальний рік
-
Коментар оновлено: 01.03.2017
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.
Розпочато наповнення інформації про тематику (перелік напрямів) програм дослідно-експериментальної роботи, які реалізуються в Україні (всеукраїнський рівень), а також нормативні документи й матеріали, що висвітлюють процес реалізації таких програм.
*************************
Розміщуємо зведену інформацію про дослідно-експериментальну роботу, розміщену на сайті ДНУ “Інститут модернізації змісту освіти” (станом на 01.02.2016). Інформація не є повною і вичерпною, однак заслуговує на увагу тематика напрямів, які представлені та реалізуються в навчальних закладах України (приєднаний документ розміщено внизу цього інформаційного повідомлення).
Звертаємо увагу керівників і педагогічних працівників навчальних закладів на доцільність ознайомлення з пропонованою ІМЗО тематикою та змістом напрацювань інших навчальних закладів України, що допоможе проаналізувати, які напрями з проблеми, що цікавить ваш навчальний заклад:
- реалізовані (або реалізуються) в Україні,
- можуть бути обрані для ознайомлення, вивчення, подальшого упровадження у вашому навчальному закладі.
*************************
Пропонуємо ознайомитися зі змістом напрямів та матеріалами, що презентують систему роботи з упровадження програм дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня, та, за потреби, обрати напрями, що цікавлять керівників і педагогів навчальних закладів, які виявили ініціативу розробити й реалізувати програми дослідно-експериментальної роботи.
*** – напрями дослідно-експериментальної роботи, які реалізуються в навчальних закладах Київської області.
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ РІВЕНЬ:
- ***Психолого-педагогічне забезпечення особистісно орієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки в дошкільному навчальному закладі:
Наказ МОН України №1433 від 29.11.2016 “Про розширення бази для проведення дослідно-експериментальної роботи за темою «Психолого-педагогічне забезпечення особистісно орієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки в дошкільному навчальному закладі”
- ***Реалізація компетентнісного підходу в науково-педагогічному проекті “Інтелект України” на базі загальноосвітніх навчальних закладів:
Наказ МОН України №1319 від 02.11.2016 “Про проведення всеукраїнського експерименту за темою “Реалізація компетентнісного підходу в науково-педагогічному проекті “Інтелект України” на базі загальноосвітніх навчальних закладів”
- ***Дослідно-експериментальна робота за темою «Розумники» (Smart Кids):
Наказ МОН України від 01.10.2015 № 1002 «Про розширення проведення дослідно-експериментальної роботи за темою «Розумники» (Smart kinds)»
Лист МОН України №1/9-41 від 30.01.2017 Щодо проведення заходів у рамках реалізації Всеукраїнського проекту “Розумники” (Smart kids) у 2017 році
- ***Розроблення методичної системи навчання з предметів природничо-математичного циклу на засадах компетентнісного підходу:
Наказ Міністерства № 1018 від 09.09.2014 р. «Про проведення дослідно-експерементальної роботи на базі Великодимерського середнього загальноосвітнього навчально-виховного комплексу Броварської районної державної адміністрації і Бучанської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №4 Бцучанської міської ради»
- ***Створення сучасного навчально-виховного середовища для учнів в умовах альтернативної домашньої (сімейної) освіти:
Наказ МОН України № 1320 від 14.11.2014 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі комунального закладу Київської обласної ради «Переяслав-Хмельницька загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів»
- ***Формування усвідомленого ставлення учнів до збереження здоров’я у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу:
Наказ МОН України від 29.10.2013 №1507
Наказ МОН України від 30.12.2015 № 1389 «Про завершення ІІ (концептуально-діагностичного) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 – ліцей» Обухівської міської ради Київської області
Наказ МОН України від 19.07.2012 № 828 “Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі загальноосвітніх навчальних закладів та вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації України на 2012-2019 роки”
Наказ МОН України № 776 від 17.06.2013 “Про розширення бази для проведення дослідно-експериментальної роботи “Науково-методичні засади впровадження фінансової грамотності в навчально-виховний процес навчальних закладів” на 2012-2019 роки”
Наказ МОН від 24.03.2016 № 324 “Про розширення бази для проведения дослідно- експериментальної роботи “Науково-методичні засади впровадження фінансової грамотності у навчально-виховний процес навчальних закладів” на 2012 -2019 роки”
- ***Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій:
Наказ МОН України від 04.03.2016 № 219 “Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі загальноосвітніх навчальних закладів Дніпропетровської, Житомирської, Запорізької, Київської, Львівської, Хмельницької, Херсонської, Чернігівської областей та міста Києва”
Наказ МОН України від 16.01.2017 № 61 “Про завершення І (підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі загальноосвітніх навчальних закладів Дніпропетровської, Житомирської, Запорізької, Київської, Львівської, Хмельницької, Херсонської, Чернігівської областей та міста Києва”
- ***Хмарні сервіси в освіті:
Наказ МОН України від 21.05.2014 №629 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи за темою «Хмарні сервіси в освіті» на базі загальноосвітніх навчальних закладів України»
Спільний наказ ІМЗО та Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України від 23.09.2016 №36/247 “Про затвердження дорожньої карти впровадження хмарних сервісів у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів України”
Реалізація «Дорожньої карти» Всеукраїнського проекту «Хмарні сервіси в освіті» (семінар-тренінг, 18-19 січня 2017 року, м. Cуми)
Наказ МОН від 15.07.2015 № 764 “Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі загальноосвітніх навчальних закладів України”
Наказ МОН України від 31.01.2017 № 143 “Про завершення І (організаційно-підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи за темою «Тьюторський супровід у системі змішаного навчання»”
- Тьюторський супровід у системі змішаного навчання:
Наказ МОН України від 31.01.2017 № 143 “Про завершення І (організаційно-підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи за темою «Тьюторський супровід у системі змішаного навчання»”
Наказ МОН України від 5.02.2016 №88 “Про проведення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою “Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтовного середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі” (додаток 1 , додаток 2 , додаток 3)
Розпочато новий дослідницький проект, результати якого дадуть можливість оцінити реальний стан і тенденції розвитку освітньої системи України, зокрема STEM-освіти, в порівнянні з іншими державами світу. У процесі проведення експерименту до участі в ньому можуть долучатися навчальні заклади, що працюють над вирішенням аналогічних завдань.
- Розвиток ініціативності та підприємливості учнів як складова формування готовності до навчання і професійної кар ’ єри у ринкових умовах
Наказ МОН України від 02.02.2017 № 159 “Про завершення І (констатувального) етапу дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Розвиток ініціативності та підприємливості учнів як складова формування готовності до навчання і професійної кар ’ єри у ринкових умовах»”
- Розробка і впровадження педагогічних технологій дистанційного навчання на базі освітнього центру з використанням сучасних електронних засобів комунікації:
Наказ МОН України від 30.12.2015 № 1390 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі комунального закладу «Рішельєвський ліцей» Одеської обласної ради»
Наказ МОН України від 09.11.2016 № 1340«Про завершення І (організаційно-підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі комунального закладу «Рішельєвський ліцей» Одеської обласної ради»
Наказ МОН України від 05.12.2014 1447 “Про проведення дослідно-експериментальної роботи в загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах Запорізької області”
- Формування навчально-виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу в умовах міжкультурної комунікації учнів:
Наказ МОН України від 15.12.2016 № 1527 “Про завершення І (організаційно-підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі спеціалізованої школи № 47 ім. А. С. Макаренка з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва”
- Формування соціальної ініціативності підлітків у дитячому об’єднанні загальноосвітнього навчального закладу:
Наказ МОН України від 02.11.2016 № 1322 “Про завершення ІІІ (формувального) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 86 Дніпропетровської області”
Наказ МОН України від 16.01.2017 № 58 “Про завершення дослідно-експериментальної роботи на базі Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 86 Дніпропетровської області”
- Формування культуро-створювальної позиції у вихованців позашкільних навчальних закладів еколого-натуралістичного напряму:
Наказ МОН України від 16.01.2017 № 57 “Про завершення II (концептуально-діагностичного) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі комунального закладу «Чернігівська обласна станція юних натуралістів» Чернігівської області”
- ***Психолого-педагогічне забезпечення особистісно-зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки в середньому загальноосвітньому навчальному закладі
Наказ МОН України від 17.01.2015 №22 “Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі Хмельницької загальноосвітньої школт І-ІІІ ступенів № 22 імені Олега Ольжича”
Наказ МОН України від 16.01.2017 № 56 “Про розширення бази для проведення дослідно-експериментальної роботи за темою «Психолого-педагогічне забезпечення особистісно-зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки в середньому загальноосвітньому навчальному закладі”
Наказ МОН України від 04.03.2016 № 215 “Про проведення всеукраїнського експерименту з упровадження науково-педагогічного проекту “Філологічний Олімп”
офіційний сайт всеукраїнського науково-педагогічного проекту “Філологічний Олімп”
Наказ МОН України від 16.01.2017 № 59 “Про завершення І (організаційно-підготовчого) етапу та розширення бази всеукраїнського експерименту з упровадження науково-педагогічного проекту “Філологічний Олімп”
- ***Управління реалізацією інноваційної моделі навчально-виховного об’єднання:
Наказ МОН України №1318 від 02.11.2016 “Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі Броварського навчально-виховного об’єднання Броварської міської ради Київської області”
- Розвиток бізнес-освіти в Україні як елемент державної політики сприяння розвитку підприємництва:
Наказ МОН України від 07.10.2016 № 1221 “Про проведення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою “Розвиток бізнес-освіти в Україні як елемент державної політики сприяння розвитку підприємництва”
- Концептуальні засади створення навчально-інженерного середовища в ліцеї “Престиж” м. Києва:
Наказ МОН України від 17.10.2016 № 1249 «Про завершення ІІ (концептуально-діагностичного) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі ліцею “Престиж” м. Києва»
- Розвиток педагогічної майстерності вчителів мистецьких дисциплін в інноваційному освітньому середовищі гімназії:
Наказ МОН України від 02.11.2016 № 1314 “Про завершення ІІ (концептуально-діагностичного) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі Мелітопольської гімназії № 9 Мелітопольської міської ради Запорізької області”
- Організаційно-педагогічні умови батьківсько-вчительського партнерства у формуванні соціокультурного простору сучасної школи:
Наказ МОН України від 12.10.2015 № 1073 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови № 85 міста Києва»
Наказ МОН України від 02.11.2016 № 1313 “Про завершення І (організаційно-підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови № 85 міста Києва”
- Здоров’язбережувальна технологія “Навчання в русі” в системі оздоровчо-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів
Наказ МОН України від 02.11.2016 № 1312 “Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі загальноосвітніх навчальних закладів Вінницької, Волинської, Сумської, Тернопільської, Харківської, Хмельницької областей та міста Києва”
- Організаційно-педагогічні умови ранньої профілізації учнів як засіб перетворення “школи навчання” на “школу життя”:
Наказ МОН України від 02.11.2016 № 1311 «Про завершення ІІІ (формувального) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі Технічного ліцею Шевченківського району м. Києва»
- Система формування соціальної ініціативності учнів у суспільно значущій діяльності школи:
Наказ МОН України від 02.11.2016 № 1323 “Про завершення ІІІ (формувального) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 60 Дніпропетровської області”
- Формування соціальної ініціативності підлітків у дитячому об’єднанні загальноосвітнього навчального закладу:
Наказ МОН України від 02.11.2016 № 1322 “Про завершення ІІІ (формувального) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 86 Дніпропетровської області”
- Система виховання особистості гімназиста в полікультурному середовищі:
Наказ МОН України від 02.11.2016 № 1321 “Про завершення І (організаційно-підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі обласного закладу “Спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат” Болградська гімназія ім. Г. С. Раковського”
- Розвиток творчого потенціалу суб’єктів навчально-виховного процесу на засадах педагогіки добротворення
Наказ МОН України від 22.06.2015 № 666 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі Українського коледжу ім. В. О. Сухомлинського (спеціалізована школа ліцейного типу № 272 м. Києва)»
Наказ МОН України від 02.11.2016 № 1320 “Про завершення І (підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі Українського колежу ім. В.О. Сухомлинського м. Києва (спеціалізована школа ліцейного типу № 272)”
- Особистісна самореалізація вчителя та учня в інноваційному освітньому просторі ліцею:
Наказ МОН України від 02.11.2016 № 1316 “Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі Криворізького природничо-наукового ліцею Дніпропетровської області”
- Моделювання інноваційного розвитку профільного навчального закладу технічної спрямованості для академічно здібних учнів:
Наказ МОН України від 02.11.2016 № 1315 “Про завершення І (організаційно-підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі Технічного ліцею Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут” м. Києва”
- Етнокультурне виховання учнів засобами декоративно-ужиткового мистецтва в умовах позашкільного навчального закладу:
Наказ МОН України від 15.12.2016 № 1529 “Про завершення дослідно-експериментальної роботи на базі комунального позашкільного навчального закладу «Центр дитячої та юнацької творчості» Дніпровської міської ради Дніпропетровської області”
- ***Медико-педагогічний проект «Гармонія інтелекту та здоров’я»:
Наказ МОН України №1528 від 15.12.2016 “Про завершення програми реалізації медико-педагогічного проекту «Гармонія інтелекту та здоров’я» за 2008-2016 роки”
- Організаційно-педагогічні умови діяльності класного керівника у створенні ефективного виховного простору:
Наказ МОН України від 15.12.2016 № 1526 “Про завершення І (діагностично-прогностичного) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі загальноосвітніх навчальних закладів Вінницької області”
- Громадянсько-патріотичне виховання суб’єктів громадянського суспільства України в умовах навчально-виховного комплексу:
Наказ МОН України від 15.12.2016 № 1525 “Про завершення І (організаційно-підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі Одеського навчально-виховного комплексу «Гімназія №7-спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови» Одеської міської ради Одеської області”
- Виховання в учнів початкової школи відповідального ставлення до власного здоров’я:
Наказ МОН України від 15.12.2016 № 1524 “Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 201 м. Києва”
- Система формування ціннісних орієнтацій учнів засобами мовно-літературної освіти учнів:
Наказ МОН України від 15.12.2016 № 1523 “Про завершення І (організаційно-підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти”
- ***Психолого-педагогічні умови становлення ціннісних орієнтацій дітей в ігровій та навчальній діяльності освітньої системи «Радість розвитку»:
Наказ МОН України від 28.04.2015 № 480 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі мережі навчальних закладів Оболонського району м. Києва»
Наказ МОН України від 15.07.2016 №830 “Про розширення бази для проведення дослідно-експериментальної роботи за темою “Психолого-педагогічні умови становлення ціннісних орієнтацій дітей в ігровій та навчальній діяльності освітньої системи “Радість розвитку”
- Психолого-педагогічні засади інноваційних технологій розвитку особистості:
Наказ МОН України №414 від 09.04.2015 “Про проведення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Психологічні засади інноваційних технологій розвитку особистості» на базі Києво-Печерського ліцею №171 “Лідер”
- ***Теоретико-методологічні засади моделювання розвитку авторських шкіл:
Наказ МОН України №79 від 19.01.2017 “Про проведення всеукраїнського експерименту за темою «Теоретико-методологічні засади моделювання розвитку авторських шкіл» на базі загальноосвітніх навчальних закладів України”
- ***Превентивне виховання учнів в умовах здоров’язберігаючого навчально-виховного простору:
Наказ від 03.10.2007 №870 «Про надання статусу експериментального загальноосвітнього навчального закладу всеукраїнського рівня гімназії № 2 м. Біла Церква Київської області»
- ***Організаційно-методичні умови реалізації системи розвивального навчання Д.Б.Ельконіна – В.В.Давидова в основній та старшій школі:
Наказ МОН України від 04.03.2016 № 226 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі Ірпінського навчально-виховного об’єднання «Освіта» Ірпінської міської ради Київської області»
- ***Всеукраїнський експеримент з упровадження науково-педагогічного проекту «Школа майбутнього»:
Наказ МОН України від 04.03.2016 № 216 «Про проведення всеукраїнського експерименту з упровадження науково-педагогічного проекту «Школа майбутнього»
- ***Дидактичне забезпечення варіативного компонента змісту навчання іноземних мов в основній і старшій школі:
Наказ МОН України № 24 від 17.01.2015 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі мережі шкіл»
Наказ МОН України від 02.03.2016 № 212 «Про завершення ІІ (концептуально-діагностичного) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі мережі шкіл»
- Формування організаційно-педагогічної культури збереження здоров’я учнів у загальноосвітньому навчальному закладі
Наказ МОН України від 25.11.2013 № 1619 “Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі спеціалізованої школи № 41 І-ІІІ ступенів імені З. К. Слюсаренка Шевченківського району м. Києва”
Наказ МОН України від 02.02.2017 № 148 “Про припинення дослідно-експериментальної роботи на базі спеціалізованої школи № 41 І-ІІІ ступенів імені З. К. Слюсаренка Шевченківського району м. Києва”
РЕГІОНАЛЬНИЙ РІВЕНЬ:
- ***Упровадження сертифікованої пролонгованої форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників:
Наказ департаменту освіти і науки Київської ОДА №370 від 11.11.2016 “Про проведення дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня з теми “Упровадження сертифікованої пролонгованої форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників”
- ***Впровадження диференційованих форм організації профільного навчання» на базі Боярського НВК «Гімназія – загальноосвітня школа І ступеня»:
Наказ департаменту освіти і науки Київської ОДА №362 від 09.11.2016 “Про виконання організаційно-підготовчого етапу програми дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня з теми “Впровадження диференційованих форм організації профільного навчання» на базі Боярського НВК “Гімназія – загальноосвітня школа І ступеня”
- ***Розвиток природничо-математичної обдарованості учнів основної школи:
Наказ департаменту освіти і науки Київської ОДА від 15.10.2014 №286 «Про надання статусу експериментального загальноосвітнього навчального закладу регіонального рівня КЗ КОР «Фастівський ліцей-інтернат» з теми «Розвиток природничо-математичної обдарованості учнів основної школи»
Наказ департаменту освіти і науки Київської ОДА №286 від 15.09.2016 “Про надання статусу експериментального навчального закладу регіонального рівня Переяслав-Хмельницькій гімназії Переяслав-Хмельницької міської ради Київської області”
- ***Становлення основ моральної вихованості у дітей дошкільного віку в умовах освітніх трансформаційних процесів сьогодення:
Наказ департаменту освіти і науки Київської ОДА №20 від 27.01.2017 Про надання статусу експериментального навчального закладу регіонального рівня дошкільному навчальному закладу №7 «Берізка» м. Переяслава-Хмельницького
- ***Формування екологічної компетенції вихованців дошкільного навчального закладу на території підвищеного радіоактивного забруднення:
Наказ департаменту освіти і науки Київської ОДА №23 від 27.01.2017 Про виконання програми концептуально-діагностичного етапу дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня на базі дошкільного навчального закладу (центру розвитку дитини) «Пролісок» Макарівської селищної ради
***“Становлення ціннісних орієнтацій дітей дошкільного віку в сучасному соціокультурному середовищі» на базі дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) №18 «Ясочка» Білоцерківської міської ради”;
“Розвиток творчої особистості молодшого школяра на літературній спадщині В.О. Сухомлинського в умовах загальноосвітнього навчального закладу» на базі Броварської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Броварської міської ради”;
***“Формування художньо-продуктивної компетенції дітей дошкільного віку» на базі дошкільного навчального закладу №1 «Лісова пісня» (ясла-садок комбінованого типу) Ірпінської міської ради”
*********************************
Перелік напрямів дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського і регіонального рівнів, які реалізуються в навчальних закладах Київської області у 2016/2017 н.р., представлено в наказі департаменту освіти і науки Київської ОДА №329 від 24.10.2016 “Про організацію дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності у навчальних закладах Київської області на 2016/2017 н.р.”
Цим же наказом департаменту освіти і науки Київської ОДА затверджено мережу навчальних закладів Київської області, які здійснюють дослідно-експериментальну роботу всеукраїнського і регіонального рівнів.
Здійснення науково-методичного супроводження реалізації програм дослідно-експериментальної роботи у 2016/2017 н.р. регламентується наказом КВНЗ КОР “Академія неперервної освіти” №199 – О від 10.11.2016.
Джерела:
Матеріал підготували:
- Олена Чубарук, методист вищої категорії відділу музейної освіти та бібліотечної справи КВНЗ КОР “Академія неперервної освіти”
- Олена Алєксєєва, завідувач відділу педагогічних інновацій КВНЗ КОР “Академія неперервної освіти”, кандидат психологічних наук
Завантажити всі прикріплені файли