Переглядів: 578 Ідентифікатор матеріалу - 4622
Методичні рекомендації
№б/н від 01.07.2017
"Реалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» у навчальних програмах 5-9 класів"
- Видавець:
- КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти"
- Категорії:
- Основна школа (Базова середня освіта), Післядипломна освіта, Управління закладом освіти
- Навчальний рік:
- 2017/2018 навчальний рік
- Коментар оновлено: 05.07.2017 До оновлених програм 5-9 класів
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.
Інститут модернізації змісту освіти інформує про засідання Вченої ради, на якій було заслухано доповідь «Методика інтеграції та реалізації наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» у навчальних програмах 5-9 класів, зокрема, в частині формування ціннісних і світоглядних орієнтацій учня з фінансової грамотності» (підготували керівники й учасники програми дослідно-експериментальної роботи щодо впровадження курсу «Фінансова грамотність» у навчальні заклади України).
Доповідач – заступник директора Інституту Олена Дубовик підкреслила, що науковці дослідно-експериментальної роботи системно працюють над удосконаленням наукової, методичної та навчальної складової курсу з метою забезпечення якості навчання учнів. Наразі вони розробили і пропонують новий інтелектуальний продукт.
Олена Рябова, кандидат педагогічних наук, доцент Університету банківської справи, познайомила присутніх із навчально-методичними комплектами, що були створені науковцями та педагогами, розповіла про роботу над навчальними програмами для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Учасники проекту опрацювали зміст усіх навчальних програм і виділили теми, які допоможуть реалізовати наскрізну змістову лінію «Підприємливість та фінансова грамотність».
Андрій Довгань, кандидат географічних наук, доцент, завідувач кафедри природничо-математичних дисциплін та технологій КВНЗ КОР “Академія неперервної освіти”, у своєму виступі розповів колегам про форми, методи й прийоми, що можуть використати педагоги для формування ціннісних і світоглядних орієнтацій учня з фінансової грамотності.
Андрій Іванович запропонував модель подачі методики інтеграції та реалізації наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» під час підготовки вчителів до роботи за оновленими програмами. Це будуть семінари, тренінги, круглі столи, інші заходи. Окрім того, створену інформаційну базу навчальних та методичних матеріалів буде розміщено на сайті Інституту модернізації змісту освіти, платформі EdEra та інших ресурсах ОІППО.
Під час обговорення доповіді було відзначено виключно практичне спрямування курсу, який у повному обсязі забезпечує реалізацію компетентнісного підходу навчання у Новій українській школі.
Реалізація рішень, прийнятих Вченою радою, дозволить учителю успішно підготуватись до роботи з оновленими програмами; учні, отримавши комплекс знань із фінансової грамотності, зможуть реалізувати їх в реальному житті – заощаджувати, отримувати прибуток, формувати підприємницькі навички, усвідомити власну участь у плануванні й розподілі сімейного бюджету, виявляти ініціативу в забезпеченні добробуту родини й країни в цілому.
********************
Матеріали щодо реалізації наскрізної змістової лінії “Підприємливість та фінансова грамотність” в оновлених навчальних програмах для 5-9 класів опубліковано в ІМЗ департаменту освіти і науки Київської ОДА і КВНЗ КОР “Академія неперервної освіти” №6 (200) 2017 та розміщено в інформаційній системі.
- Джерела:
- інформаційно-методичний збірник департаменту освіти і науки Київської облдержадміністрації і КВНЗ КОР “Академія неперервної освіти”, №6 (200) 2017
- офіційний сайт ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»