Переглядів: 1631 Ідентифікатор матеріалу - 5188
Постанова Кабінету Міністрів України
№576 від 09.08.2017
"Про внесення змін до Типового положення про комісію з питань захисту прав дитини і Положення про загальноосвітній навчальний заклад"
- Видавець:
- Кабінет Міністрів України
- Категорії:
- Інклюзивне навчання, Дошкільна освіта, Основна школа (Базова середня освіта), Післядипломна освіта, Початкова освіта, Психологічна служба та соціально-педагогічний патронат, Спеціальна педагогіка, Старша школа (Профільна середня освіта), Управління закладом освіти
- Навчальний рік:
- 2017/2018 навчальний рік
- Попередження потрапляння дітей до інтернатних закладів
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.
Зокрема, урядовою постановою визначено, зокрема, що зарахування учнів до загальноосвітньої школи-інтернату I-III ступенів буде проводитися тільки за умови, якщо через стан здоров’я чи режим робочого часу батьків дитини або осіб, які їх замінюють, ускладнюється виховання і догляд дитини (тривале стаціонарне лікування, роз’їзний характер роботи, змінна робота, вахтовий метод роботи) або якщо на момент прийняття рішення відсутня можливість влаштування дитини-сироти чи дитини, позбавленої батьківського піклування, у сімейні форми виховання.
Вищенаведені умови для влаштування дитини до загальноосвітньої школи-інтернату I-III ступенів будуть розглядатися комісією з питань захисту прав дитини.
Передбачається, що урядове рішення забезпечить зменшення ризиків потрапляння дітей до інтернатних закладів та підвищення ефективності взаємодії органів державної влади, місцевого самоврядування щодо забезпечення прав дітей, в першу чергу на сімейне виховання, з урахуванням їхнiх найкращих інтересів.
Сьогодні понад 100 тис. дітей навчається у загальноосвітніх школах-інтернатах, з них тільки 8 відсотків дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, і близько 30 відсотків дітей, які мають вади в розвитку і потребують спеціального навчання.
Всі інші діти, які перебувають в закладах інституційного догляду з відривом від сім’ї, мають батьків, не обмежених у своїх правах, у них відсутні ті вади фізичного та (або) розумового розвитку, що передбачають навчання у спеціальних закладах. Ці діти не відчувають батьківської турботи, справжнього тепла, у них є ризик зменшення шансів на щасливе майбутнє.