Переглядів: [wpstatistics stat=pagevisits time=total] Ідентифікатор матеріалу - 6920
Інформаційне повідомлення
№5 (211) 2018 від 30.05.2018
"Інформаційно-методичний збірник"
- Видавець:
- Департамент освіти і науки Київської ОДА, КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти"
- Категорії:
- Дошкільна освіта, Наукове і методичне забезпечення освіти, Освітні програми, Основна школа (Базова середня освіта), Післядипломна освіта, Позашкільна освіта і виховання, Початкова освіта, Старша школа (Профільна середня освіта), Управління закладом освіти
- Навчальний рік:
- 2017/2018 навчальний рік
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.
Пропонуємо вашій увазі двісті одинадцятий випуск збірника, над яким працювали редакційна колегія та авторський колектив.
Матеріали цього випуску збірника (№ 5/211, 2018) структуровано за розділами:
- «Нова українська школа»,
- «Професійний розвиток керівників і педагогічних працівників закладів освіти».
У розділі І «Нова українська школа» розміщено публікацію про упровадження положень Нової української школи на етапі підготовки до 2018/2019 навчального року.
У розділі ІІ «Професійний розвиток керівників і педагогічних працівників закладів освіти» уміщено рубрики :
- «Дошкільна освіта»,
- «Літні мовні табори»,
- «Реалізація компетентнісного підходу до освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти»,
- «Патріотичне виховання».
У змісті рубрики «Дошкільна освіта» представлено публікацію про напрями оптимізації форм співпраці педагогів закладів дошкільної освіти з батьками вихованців.
Рубрика «Літні мовні табори» презентує методичні рекомендації щодо організації роботи літніх мовних таборів у Київській області.
У рубриці «Реалізація компетентнісного підходу до освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти» розміщено публікації про розв’язування задач під час вивчення курсу «Україна у світі: природа, населення» (8 клас), реалізацію компетентнісного підходу на уроках російської мови.
Рубрика «Патріотичне виховання» представлена методичними рекомендаціями щодо організації і змісту військово-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді засобами позашкільної освіти.
Експертизу матеріалів, представлених у розділах збірника, здійснювали: Осадчий І.Г., ректор КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», доктор педагогічних наук; Ковальова С.В., завідувач кафедри філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін, кандидат педагогічних наук, доцент; Довгань А.І., завідувач кафедри природничо-математичних дисциплін та технологій, кандидат географічних наук, доцент.
Над випуском інформаційно-методичного збірника працювали:
авторський колектив – науково-педагогічні і методичні працівники КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»:
- Гаврилюк В.Ю., методист відділу виховної роботи та поза¬шкіль¬ної освіти, викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти (2.4.1.);
- Кірнасовська Р.В., методист відділу методики викладання іноземних мов та міжнародних освітніх програм (2.3.2.);
- Корж Т.М., методист відділу дошкільної освіти, викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти (2.1.1.);
- Кушнір Я.А., методист відділу методики викладання іноземних мов та міжнародних освітніх програм, викладач кафедри філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін (2.2.1.);
- Матушевська О.В., методист вищої категорії відділу музейної освіти та бібліотечної справи, старший викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти (передмова; 1.1.);
- Осадчий І.Г., ректор КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник (передмова);
- Скрипчук Н.В., методист відділу методики викладання іноземних мов та міжнародних освітніх програм, викладач кафедри філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін (2.2.1.);
- Совенко В.В., завідувач відділу методики викладання географії, економіки та краєзнавства, викладач кафедри природничо-математичних дисциплін та технологій (2.3.1.);
- відповідальний редактор, літературний редактор: Матушевська О.В.;
- комп’ютерне макетування, додрукарська підготовка: Ткач О.Ю., редактор редакційно-видавничого підрозділу.
ПЕРЕДМОВА |
|
РОЗДІЛ І. НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА |
|
1.1. |
Матушевська О.В. Упровадження положень Нової української школи: готуємося до 2018/2019 навчального року |
РОЗДІЛ ІІ. ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК КЕРІВНИКІВ І ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ |
|
2.1. |
Дошкільна освіта |
2.1.1. |
Корж Т.М. Шляхи оптимізації форм співпраці педагогів закладів дошкільної освіти з батьками вихованців |
2.2. |
Літні мовні табори |
2.2.1. |
|
2.3. |
Реалізація компетентнісного підходу до освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти |
2.3.1. |
Совенко В.В. Розв’язування задач під час вивчення курсу «Україна у світі: природа, населення» (8 клас) |
2.3.2. |
Кирнасовская Р.В. Реализация компетентностного подхода на уроках русского языка |
2.4. |
Патріотичне виховання |
2.4.1. |
Гаврилюк В.Ю. Методичні рекомендації щодо організації і змісту військово-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді засобами позашкільної освіти |