Для швидкого пошуку необхідних документів скористайтесь вищезазначеними рубриками або

Інструктивно-методичні рекомендації 11 Інформаційні матеріали 5 Інформаційне повідомлення 220 Інформаційний бюлетень МОН України 2 Інформаційно-методичні матеріали 2 Інформаційно-методичний збірник 6 Інформаційно-статистичний бюлетень 1 Без категорії 1 Вітання Міністра освіти і науки України 1 Вебінар 2 Глосарій 1 Закон України 20 Збірник 2 Концептуальна записка державного інвестиційного проекту 1 Концепція 1 Лист Інституту педагогіки НАПН України 1 Лист Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України 5 Лист Департаменту професійної освіти МОН України 3 Лист ДНУ “ІМЗО” 21 Лист КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти" 5 Лист Міністерства молоді та спорту України 1 Лист МОН України 172 Лист Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді  5 Лист НЦ "МАНУ" 1 Меморандум 1 Методичні рекомендації 36 Навчальна програма для ЗЗСО 8 Навчальна програма для ЗНЗ 17 Навчальний зошит 2 Наказ департаменту освіти і науки Київської ОДА 45 Наказ Державної служби якості освіти України 1 Наказ ДНУ "ІМЗО" 1 Наказ КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти" 6 Наказ Міністерства внутрішніх справ України 1 Наказ Міністерства молоді та спорту України 1 Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України 1 Наказ Міністерства соціальної політики України 1 Наказ Міністерства юстиції України 1 Наказ МОН України 222 Національний стандарт України 1 Освітньо-виховний проект з національно-патріотичного та громадянського виховання 1 План заходів КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти" 1 Повідомлення ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" 1 Положення 1 Посібник 13 Постанова Верховної Ради України 2 Постанова Головного державного санітарного лікаря України 1 Постанова Кабінету Міністрів України 54 Презентацiї 1 Презентація 1 Презентація виступу 1 Проєкт наказу МОН України 1 Програма для ЗЗСО з українською мовою навчання 2 Проект 1 Проект Державного стандарту 3 Проект Закону України 3 Проект наказу МОН України 9 Проект політичної пропозиції 1 Проект Постанови Кабінету Міністрів України 9 Проект професійного стандарту на професію 1 Проект розпорядження Кабінету Міністрів України 1 Проект Розпорядження Президента України 1 Рішення колегії департаменту освіти і науки Київської ОДА 4 Рішення колегії МОН України 9 Рішення комісії Науково-методичної ради МОН України 1 Рішення науково-методичної ради КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти" 1 Рекомендації 1 Робочий зошит 1 Роз'яснення ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" 1 Розпорядження Кабінету Міністрів України 24 Розпорядження Київської обласної державної адміністрації 9 Спільний лист МОН України і ЦК профспілки працівників науки і освіти України 1 Спільний наказ МОН України 5 Указ Президента України 18

Інклюзивне навчання 124 Інноваційна діяльність 130 Бібліотечна справа 71 Базова середня освіта 6 Вища освіта 155 Внутрішня система забезпечення якості освіти 13 Громадське обговорення 2017 25 Громадське обговорення 2018 8 Громадське обговорення 2020 1 Дистанційне навчання 1 Дошкільна освіта 170 Міжнародне співробітництво 30 Моніторинг якості освіти та ЗНО 44 Музейна справа 67 Наукове і методичне забезпечення освіти 953 Опорні заклади освіти та їх філії 41 Освітні програми 89 Основна школа (Базова середня освіта) 519 Післядипломна освіта 924 Позашкільна освіта і виховання 294 Початкова освіта 405 Профільна середня освіта 4 Психологічна служба та соціально-педагогічний патронат 99 Робота з обдарованими дітьми 125 Спеціальна педагогіка 53 Стандарти освіти 10 Старша школа (Профільна середня освіта) 522 Управління закладом освіти 990 Фахова передвища освіта 3

Global Teacher Prize Ukraine 1 GoCamp 1 Європейська мала академія наук 1 Інститут педагогіки НАПН України 6 Верховна Рада України 11 Видавництво "Ранок" 7 Видавництво Cambridge University Press 1 Видавництво MM Publications 1 Всеукраїнська програма освіти для демократичного громадянства "Демократична школа" 1 ВФ "Крок за кроком" 2 ГО "Батьківський контроль" 1 Департамент загальної середньої та дошкільної освіти МОН України 5 Департамент освіти і науки Київської ОДА 81 Департамент професійної освіти МОН України 3 Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти" 73 Державна служба якості освіти 2 Державна служба якості освіти України 2 Кабінет Міністрів України 85 КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти" 72 КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини» 4 Київська обласна державна адміністрація 11 КНЗ КОР "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів" 36 Книжкова палата України імені Івана Федорова 1 Креативна міжнародна дитяча школа 3 Міністерство внутрішніх справ України 1 Міністерство культури України 1 Міністерство молоді та спорту України 3 Міністерство надзвичайних ситуацій України 1 Міністерство освіти і науки України 555 Міністерство регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України 1 Міністерство соціальної політики України 4 Міністерство юстиції України 2 МОЗ України 3 НАПН України 7 Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді  5 Освітній портал "Педагогічна преса" 1 Платформа EdEra 1 портал "Нова українська школа" 15 Портал "Нова українська школа" 11 Президент України 20 Українська академія преси 1 Українська асоціація оцінювання 1 Український інститут національної пам'яті 10 Український центр оцінювання якості освіти 2 Уповноважений Президента України з прав дитини Микола Кулеба 1 Хмельницький ОІППО 4 ЦК профспілки працівників освіти і науки України 1

Переглядів: 471    Ідентифікатор матеріалу - 8103

Посібник
№б/н від 08.04.2020
"Рамкові настанови щодо відповіді освіти на пандемію COVID-19 2020 року"


Видавець:
Категорії:
, ,
Навчальний рік:
,
Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.

Інформуємо, що НАПН України пропонує для науковців і освітян видання: Рекомендації Директорату з питань освіти та навичок Організації економічного співробітництва та розвитку у співпраці з Гарвардською вищою школою освіти «Рамкові настанови щодо відповіді освіти на пандемію COVID-19 2020 року».

Видання підготували:

  • Фернандо M. Реймерз, Ініціатива з інновацій у глобальній освіті, Гарвардська вища школа освіти;
  • Андреас Шляйхер, Директорат з питань з освіти і навичок, Організація економічного співробітництва та розвитку.

Пандемія коронавірусу COVID-19 стосується усіх сфер суспільного життя у світі, у тому числі й освіті. Кожна країна по-своєму відреагувала на запровадження карантинних заходів у закладах освіти.

Директорат з питань освіти та навичок ОЕСР у співпраці з Гарвардською вищою школою освіти наприкінці березня 2020 року вивчили досвід багатьох країн щодо прийняття рішень для ефективної реакції на пандемію COVID-19 (у частині реагування освіти на пандемію) і запропонували на основі освітніх практик «Рамкові настанови щодо відповіді освіти на пандемію COVID-19 2020 року» в умовах карантину.

Національна академія педагогічних наук України переклала запропонований документ українською мовою і пропонує його для ознайомлення і можливого використання в роботі.

Інформація, представлена у виданні, отримана в результаті опитування понад 300 респондентів з 98 країн.

Матеріали видання адресовано розробникам освітньої політики, освітянам та організаціям громадянського суспільства у формуванні реакції освітянської спільноти на пандемію.

У виданні запропоновано орієнтовний перелік відповідей освіти на пандемію COVID-19:

1. Створіть робочу групу або координаційний комітет, який матиме повноваження на розроблення й реалізацію освітніх відповідей на пандемію COVID-19. За можливості забезпечте, щоб члени робочої групи були представниками різних одиниць системи освіти та шкільних мереж і представляли важливі й різноманітні напрями для інформування про їхню роботу, наприклад, навчальні програми різних департаментів, підготовку вчителів, інформаційні технології, представників вчителів, представників батьків, учнів. представників промислового сектору, коли це доречно.

2. Розробіть графік та засоби частої та регулярної комунікації між членами робочої групи протягом періоду, коли буде діяти соціальне дистанціювання.

3. Визначте принципи, які лежатимуть в основі стратегії. Наприклад: захист здоров’я учнів та персоналу, забезпечення академічного навчання та надання емоційної підтримки учням та вчителям. Ці принципи дозволять зосередити увагу на ініціативах, які потрібно здійснити, і допоможуть впорядкувати час та інші обмежені ресурси.

4. Розробіть механізми координації з органами охорони здоров’я, щоб заходи з питань освіти синхронізувалися з питаннями охорони здоров’я та сприяли просуванню цілей та стратегій охорони здоров’я, наприклад, навчання учнів, батьків, вчителів та персоналу необхідності соціального дистанціювання.

5. Переорієнтуйте мету курикулуму з урахуванням існуючих реалій, коли механізми отримання навчальних результатів зруйновано. Сформулюйте, що потрібно вивчити в період соціального дистанціювання.

6. Визначте доцільність використання варіантів для відновлення часу навчання після закінчення періоду соціального дистанціювання, наприклад, інтенсивний період перед початком нового навчального року.

7. Визначте засоби надання освітніх послуг. Коли це можливо, вони повинні включати онлайн навчання, оскільки це забезпечує найбільшу універсальність та можливість взаємодії. Якщо не всі учні мають обладнання та зв’язок, шукайте шляхи, щоб забезпечити таких учнів всім необхідним. Дослідіть партнерські стосунки з приватним сектором та громадою з метою забезпечення ресурсами (обладнанням та зв’язком).

8. Чітко визначте ролі та очікування для вчителів, щоб ефективно керувати та підтримувати навчання учнів у новій ситуації за допомогою прямого навчання, де це можливо, або керівництва для самостійного навчання.

9. Створіть веб-сайт для спілкування з вчителями, учнями та батьками щодо цілей курикулуму, стратегій, запропонованих заходів та додаткових ресурсів.

10. Якщо стратегія онлайн навчання не є можливою, розробіть альтернативні шляхи забезпечення учнів освітніми послугами, що може включати телевізійні програми, якщо можливе партнерство з телевізійними станціями, подкасти, радіопередачі та навчальнікомплекти в цифровій чи паперовій формі. Дослідіть можливе партнерство з громадськими організаціями та приватним сектором для реалізації цієї стратегії.

11. Забезпечте адекватну підтримку найбільш вразливих учнів та сімей під часреалізації плану альтернативної освіти.

12. Посилюйте комунікацію та співпрацю між учнями для сприяння взаємному  навчанню та добробуту.

13. Створіть механізм своєчасного професійного розвитку для вчителів та батьків, щоб вони мали можливість підтримувати учнів за новою методикою навчання. Створіть умови, які сприятимуть співпраці вчителів та професійних спільнот, а також підвищать автономію вчителів.

14. Визначте відповідні механізми оцінювання учнів за необхідності.

15. Визначте відповідні механізми переходу до наступного освітнього рівня та завершення навчання.

16. За необхідності перегляньте нормативно-правову базу таким чином, щоб зробити онлайн освіту та інші способи навчання можливими, та, таким чином, щобпідтримувати автономію та співпрацю вчителів. Сюди входить надання кредиту шкільного дня на дні, в які проводиться навчання за альтернативними навчальними планами (день навчання у школі зараховувався за день дистанційного навчання).

17. Кожна школа повинна розробити план безперервності діяльності. Для підтримки шкіл, органи освіти можуть надати приклади планів в інших школах.

18. У випадку, коли школа забезпечує харчування учнів, розробіть альтернативні способи доставки їжі учням та їхнім сім’ям.

19. У випадку коли школа надає інші соціальні послуги, такі як підтримка психічного здоров’я, розробіть альтернативні форми забезпечення.

20. Школи повинні розробити систему спілкування з кожним учнем і форму щоденної реєстрації кожного учня. Можливо, у вигляді текстів від вчителів, якщо батьки мають доступ до мобільних телефонів.

21. Школи повинні розробити механізми щоденного зв’язку з вчителями та працівниками школи.

22. Школи повинні надавати інструкції учням і їхнім родинам щодо безпечного використання екранного часу та онлайн інструментів для збереження благополуччя учнів та їх психічного здоров’я, а також забезпечувати неповнолітнім захист від онлайн загроз.

23. Визначте інші шкільні мережі чи системи та створіть форми регулярного спілкування з ними для обміну інформацією про ваші потреби та та підходи щодо їх вирішення, з метою обопільного навчання, як спосіб сприяння швидкому вдосконаленню навчання в нових умовах.

24. Переконайтеся, що керівники шкіл отримують фінансову, матеріально-технічну та моральну підтримку, якої вони потребують для досягнення успіху.

25. Розробіть комунікаційний план. Складіть мапу ключових контактів та ключових повідомлень для підтримки реалізації освітньої стратегії під час екстреної ситуації та переконайтеся, що вони ефективно транслюються через різні канали.

 

 

print

Завантажити всі прикріплені файли



Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.